Aten Phantom-S UC410 Gamepad Emulator Review

DevinSandeNewbie 3 februari 2018, laatste update op 6 februari 2018, 416 views

Aten Phantom-S UC410 Gamepad Emulator

De Aten Phantom-S UC410 Gamepad Emulator is een kastje waarmee je met muis en toetsenbord op een console kan spelen. Het werkt naar mijn mening erg goed en is handig voor shooters.

Pluspunten

• Klein en Compact
  • Mooi design
  • Hoge kwaliteit
  • Makkelijk aansluiten

Minpunten

• Moeilijk installeren

Aten Phantom-S UC410 Gamepad Emulator

Toen ik opzoek was om op een manier met mijn muis en toetsenbord op mijn Xbox One te spelen kwam ik al snel uit op de Aten Phantom-S UC410 Gamepad Emulator. Het is een klein compact doosje die het erg makkelijk maakt om te spelen met muis en toetsenbord op een console. Dit product is daarentegen ook te gebruiken op een PS4, PS3 en de Xbox 360.

Alle kabels die je voor de aansluiting nodig hebt zijn bijgeleverd. Alleen de kabel die bedoeld is om de Phantom-S met je console te verbinden is erg klein. Hiervoor raad ik het aan om een langere kabel te kopen, of de kabel te gebruiken die je ook nodig hebt voor het opladen van je controller. Verder is allemaal erg makkelijk in te pluggen en heb ik hier ook geen moeite mee gehad. Alles is goed aangegeven in de handleiding en ook op de Phantom-S zelf.

Toen alle kabels geļnstalleerd waren kon ik het toetsenbord gaan instellen. Met de F-toetsen (F1, F2, F3 etc.) kan je schakelen tussen verschillende profielen. Hierdoor kan je dus op elke F-toets een game aan vast maken. Dit is erg handig als je games speelt met verschillende controlls.
In het begin was het voor mij even puzzelen hoe ik de verschillende controlls op de goede toetsen moest zetten en de sensitiviteit moest aanpassen. Na wat kijken op internet is het me gelukt om alles goed in te stellen.
Het is een kwestie van weten hoe het moet en dan gaat het allemaal een stuk
makkelijker.

Nu ik het product goed heb ingesteld naar de verschillende games, is het heel fijn spelen. Zeker shooters zoals WWII en Overwatch zijn een stuk fijner met muis en toetsenbord.

Onderaan de streep denk ik dat het product de ¤70,- zeker waard is. Shooters zijn gewoon een stuk makkelijker als je met muis en toetsenbord speelt.

Ik heb dit product gesponsord gekregen van allekabels.nl https://www.allekabels.nl...dapter-voor-consoles.html De Aten Phantom-S is bij dit bedrijf het goedkoopst. Toen ik de Phantom-S kreeg toegestuurd was het de dag daarna al binnen. verder is de klantvriendelijkheid erg hoog er word je er goed geholpen.

Ik hoop dat deze review jullie heeft geholpen.

Heb jij ook een Aten Phantom-S UC410 Gamepad Emulator?