Panasonic Viera TX-P50VT30 Review

xXBunnyShmexiXx 1 februari 2018, 331 views Product gekocht

Panasonic Viera TX-P50VT30

Een tv met zeer goede beeld en geluid en veel mogelijkheden voor de perfecte film avond.

Pluspunten

• Beeld. Zwart = Zwart
  • Kleuren zijn erg natuurlijk, ook op dynamisch
  • Build Quality, zeer robuust
  • vloeiende beelden 1ms (goed voor gaming)
  • 3d zeer aangenaam (beter dan bios)
  • alle ingangen links aan de zijkant, zo kun je makkelijk iets aansluiten

Minpunten

• Inbrandgevoelig (standaard bij plasma)
  • Door het statief staat die ver van de muur af

Inbrandgevoeligheid Score: 3
Heb deze tv voor 275 over kunnen nemen via marktplaats, ben erg tevreden mee.

Beeld is erg scherp en zwart is echt zwart, de contrast is ook super en kleuren zijn zeer natuurlijk, de helderheid is minder, maar op dynamisch is het overdag goed helder. Beelden lopen ook erg vloeiend, en gamen is een genot op de tv, vooral shooters. Verder heb ik geen last van inbranding, nadat ik wat heb gekeken met een logo in de hoek dan is het op witte achtergrond wel minimaal te zien, maar na even gaat het weg.

Wat geluid betreft heb ik nog nooit zo goed geluid gehad op een tv, alles klinkt zeer helder. een 5.1 systeem is niet noodzakelijk.

De 3d functie is actief dus het beeld blijft scherp, ondanks dat er vaak wordt gezegd dat actieve 3d hoofdpijn veroorzaakt heb ik dat niet ondervonden.
deze tv heeft ook een convert funtie om 2d naar 3d te converten en dat werkt erg goed. enige nadeel van 3d is dat het beeld er minder helder van wordt, maar dat is bij de bioscoop ook zo.

Kwa instellingen ben ik ook erg verrast. de tv heeft erg veel instellingen om het beeld en geluid te calibreren. verder zijn er nog instellingen voor viera connect en een functie om programmas op te nemen, heb je wel een sd kaart of harde schijf voor nodig.

Kortom, een tv met zeer goede beeld en geluid en veel mogelijkheden voor de perfecte film avond.

Heb jij ook een Panasonic Viera TX-P50VT30?

Reviews door de redactie