Eminent EM7680 4K TV Streamer powered by LibreELEC Kodi - Reviews

Specificaties DLNA -support • WiFi - Bekijk alle specificaties

Eminent EM7680 4K TV Streamer powered by LibreELEC Kodi Review

gschwa 30 januari 2018, 233 views Product gekocht

Eminent EM7680 4K TV Streamer powered by LibreELEC Kodi

redelijke ondersteuning bestandsformaten, maar veel problemen met afspelen blu ray, netwerkproblemen enz

Pluspunten

• redelijk geprijsd
  • Kodi app werkte redelijk

Minpunten

• oogt goedkoop
  • ondersteunt nauwelijks blu ray
  • veel problemen met afspelen
  • netwerk problemen

Geluidskwaliteit Score: 2
Ik ben geen Kodi liefhebber (integendeel), maar je ontkomt er tegenwoordig niet meer aan. Dus ik de EM7680 kopen. Ik ben niet dom, maar het gebruik ervan vond ik en blijf ik erg onlogisch vinden. Sommige functies die ik bij vele andere mediaplayers aanwezig zijn kan ik gewoonweg niet terug vinden (voorbeeld: een go to functie) of vind ik door domweg op verschillende knoppen te proberen, net zo lang dat er iets gebeurde wat in de buurt kwam met wat ik wil. Niets is intuļtief en simpel de ondertiteling kiezen of geluid kan niet via de afstandsbediening. Zelfs de online documentatie is niet consistent (voorbeeld: het updateproces kwam niet overeen met wat er gedocumenteerd is). Verder ondervond ik netwerk problemen (o.a. samba) en afspelen van films (Blu Ray en DVD). Ik krijg dan een cryptische foutmelding dat ik het logboek moet raadplegen. Geen problemen met x265 bestanden. Het apparaat zelf was ok, de bouwkwaliteit is voldoende. Jammer dat de verkeerde software er op draait. Pluspunt: de Kodi Remote Control app was enigszins overzichtelijk.

Heb jij ook een Eminent EM7680 4K TV Streamer powered by LibreELEC Kodi?