Iiyama Vision Master Pro 455 MM904UT 19" Review

marco_balk 4 juni 2007, 1.127 views

Iiyama Vision Master Pro 455 MM904UT 19"

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Heldere kleuren
  • Mooi design
  • Acceptabele warmteproductie

Minpunten

• Geen DVI aansluiting

Deze monitor is niet zomaar een een monitor naar mijn mening. Het is een topmodel van Iiyama: mooi afgerond design, veel instelmogelijkheden en qua warmteproductie valt het erg mee (voor een CRT). Het is in ieder geval een stuk cooler op de kamer sinds ik mijn oude 15" Daewoo monitor heb ingeruild voor deze 19". Qua aansluitingen heeft deze monitor alleen een standaard analoge aansluiting, geen DVI. Maar doet niets onder voor de kwaliteit van het beeld: erg scherp en helder. Waar ik merk dat sommige monitoren in de hoeken wat vager beeld produceren, blijft deze Iiyama erg scherp. Ik heb 'm nu 2 jaar en gebruik 'm echt met veel plezier en zonder problemen. In die tijd is de monitor ook een stuk goedkoper geworden, wat de kwaliteit/prijs verhouding goed doet! Dit is echt een monitor voor mensen die een grote monitor willen, maar voor wie een 19" TFT nog net te duur is...

Heb jij ook een Iiyama Vision Master Pro 455 MM904UT 19"?

je hebt als nadeel geen dvi poort opgeschreven. Even nadenken he: wat moet een analoge monitor met een digitaal signaal? Precies, helemaal niks! :)
Ben het zeker eens met deze survey. Ik heb em ook al ruim 3 jaar en ik ben nog steeds zeer tevreden.