Popcorn Hour VTEN

Specificaties DLNA -support - Bekijk alle specificaties

Popcorn Hour VTEN Review

gschwa 30 januari 2018, laatste update op 1 februari 2018, 323 views Product gekocht

Popcorn Hour VTEN

Goed beeld, slechte ondersteuning beeld en vooral geluid

Pluspunten

• goed beeld
  • ondersteuning 4k

Minpunten

• slechte ondersteuning geluidscodecs
  • "apps" zijn waardeloos
  • loopt regelmatig vast
  • geen blu ray menu's

Geluidskwaliteit Score: 1
Ik heb deze mediaplayer met een aanbieding gekocht. Gelukkig maar, anders zou mijn review er heel anders uitgezien. De kast zelf is vrij degelijk met de relevante aansluitingen. De interface gaat wel, al is niet alles even duidelijk. De player zelf ondersteund vrij veel, maar wat me opviel was dat zeker niet alles werd ondersteund, zowel op geluid als op video gebied. Terwijl andere mediaplayers (zelfs goedkopere!) meer formaten ondersteunen. Blu Ray menu's? vergeet dat maar. Af en toe loopt het vast en dan moet je het een reset geven. Pluspunten: gigabit netwerkpoort en ondersteuning op 4k beeldformaten.

Heb jij ook een Popcorn Hour VTEN?