1 review

Medion Akoya P7645 (30022215, Qwerty)

Specificaties 17,3" • 1600x900 • 256GB • Intel Core i5 - Bekijk alle specificaties

Medion Akoya P7645 (30022215, Qwerty) Review

Panoleon 30 januari 2018, laatste update op 30 januari 2018, 366 views Product gekocht

Medion Akoya P7645 (30022215, Qwerty)

Prima laptop die het moet hebben van de hardware en prijsstelling.

Pluspunten

• Prijs/ kwaliteit verhouding
  • Grafische kaart
  • SSD

Minpunten

• toetsenbord en behuizing voelt goedkoop aan.

Doel
Wij zijn WOW spelers van het eerste uur. Meer spellen die grafisch iets vragen amper. We stellen onze financiële prioriteiten dan ook af op ons gezinsleven en niet op de techniek :X . De laptop gebruiken we amper voor andere dingen dan WOW en een sporadische typecursus voor de kids. Daarnaast hebben we geen speciale computer ruimte, dus na een avondje spelen ruimen we de computers graag op.
Prestaties
Bij het uitpakken valt al gelijk op dat hij er mooi uit ziet. Strakker dan gedacht en met de metallic look ook een robuuste uitstraling. Edoch, op het moment dat je hem vast pakt, merk je dat de bouwkwaliteit niet zo degelijk is dan hij er uit ziet. Ook het toetsenbord voelt niet aan of je er uren achter elkaar op kunt werken. Maar eh, daar hadden we hem ook niet voor gekocht.

Bij het opstarten merken we wel degelijk waarom we deze gekocht hebben. O-) . De snelheid en het gemak waarmee je het spel speelt. Totdat Nvidia geïnstalleerd werd. :o . Dat had wat voeten in aarde: dan gaan de video kaart en de interne videokaart ff met elkaar in de clinch. Waarbij we Nvidia natuurlijk laten winnen _/-\o_ .

Het enige nadeel is dat het beestje warm wordt. Maar daar gebruiken we externe ventilatoren voor.
Wil je veel hardware voor je geld en hoef je niet de meest zware grafische kaart: dan is dit een prima laptop voor je geld. Wel een beetje voorzichtig zijn!

Heb jij ook een Medion Akoya P7645 (30022215, Qwerty)?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.