1 review

HP Envy x360 15-bp000nb (Belgisch model) - Reviews

Specificaties 15,6" • 3840x2160 (4K) • 256GB • Intel Core i5 - Bekijk alle specificaties

HP Envy x360 15-bp000nb (Belgisch model) Review

emielreview 30 januari 2018, laatste update op 30 januari 2018, 112 views Product gekocht

HP Envy x360 15-bp000nb (Belgisch model)

Prima computer voor een prima prijs. zeker de touchscreen maakt hem zeer eenvoudig te bedienen.

Pluspunten

• lange batterijduur
  • Touchscreen
  • verlicht toetsenbord

Minpunten

• Ventilator maakt vrij veel geluid

Ik kocht deze laptop om te gebruiken op school, dus vooral word, internetten maar ook cad tekenprogramma's zoals Autocad (al een vrij zwaar programma).

Ik heb deze HP nu reeds een jaar en kan enkel maar positief spreken over deze laptop. de batterij kan tot wel een hele dag mee, z'o'n 9 uur ongeveer (getest met schermhelderheid 100% en gebruik van word, excell, powerpoint maar geen zwaardere applicatie want bij het gebruik van de zwaardere applicatie's gaat de batterij zeker geen 9uur mee.

een andere handige functie is het ledtoetsenbord, maakt hem heel eenvoudig om te werken op plaatsen met weinig ligt. een nadeel hiervan is dan weer dat wanneer de led verlichting aanligt bij daglicht de toetsen niet mooi zichtbaar zijn, maar ook hier is aan gedacht bij HP en is het dus heel eenvoudig de leds uit te schakelen door middel van een drukknop.

het scherm is zeer helder en heeft een mooie kwaliteit, maar ook hier is wel een klein minpunt. Zo moet de resolutie ingesteld worden op 125% en niet op 100% zoals bij de meeste laptops. doordat de resolutie op 125% staat zijn de dialoogvensters wazig en moeilijker leesbaar.

op vlak van snelheid vindt ik dat deze computer goed presteert. opstarten gebeurd in
4 seconden en ik heb nog nooit problemen gehad waarbij deze vastloopt of foutmeldingen begint te geven. surfen op het web gaat ook lekker vlot.

deze laptop is zeker een aanrader voor mensen die veel onderweg moeten werken en geen al te zware toepassingen draaien.

Heb jij ook een HP Envy x360 15-bp000nb (Belgisch model)?