Samsung Galaxy S5 Zwart - Reviews

Specificaties 5,1" • 1920x1080 (Full HD) • 16GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy S5 Zwart Review

Corydaliscava 27 januari 2018, 108 views Product gekocht

Samsung Galaxy S5 Zwart

S5 is met een hoesje zeker niet waterdicht en had binnen 2 weken waterschade...

Pluspunten

• Snelle software

Minpunten

• Met hoesje absoluut niet waterdicht

Ik had onlangs een s5 2de hands en gerefirbished gekocht bij een telecomzaak. Tot 2 weken heeft ie het goed gedaan, daarna had hij ineens waterschade door? Nooit laten vallen in het water, nooit een glas water overheen gegaan, ineens deed hij gewoon erg raar, knopjes onderin en de homeknop deden het niet meer en hij was mega traag geworden. Ook zat er ineens een scheur in het hoesje, book case origineel voor Samsung s5. Het hoesje zat vanaf begin ook al mega strak en kon bijna m'n s5 er niet in of uithalen.... Wat ik dus denk dat gebeurd is: het hoesje heeft zo strak gezeten dat de telefoon niet meer goed afsloot. Dit zou niet moeten kunnen bij een telefoon die spatwater tot waterdicht is! En al helemaal niet na 2 weken! Mensen pas dus op met te strakke hoesjes!! Ik woon dan wel in het bos waar het doms wat vochtiger is dan in een normaal huis, maar ik heb hier ook 4 laptops, 3 Nintendo's en 2 iPhones liggen die het wel allemaal nog prima doen na 2 jaar en geen vochtschade hebben... Vind ik toch best wel een beetje vreemd. Voor de rest heeft het wel gewoon goede en snelle software, helaas is de hardware in combinatie met een te strak hoesje gewoon kak.

Heb jij ook een Samsung Galaxy S5 Zwart?