Huawei Mate 10 Lite Goud

Specificaties 5,9" • 2160x1080 • 64GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Huawei Mate 10 Lite Goud Review

grummelNewbie 27 januari 2018, 135 views Product gekocht

Huawei Mate 10 Lite Goud

heb de Huawei Mate 10 Lite mogen testen via the insiders is een fijne telfoon die ik zeker ga houden makkelijk in gebruik

Pluspunten

• hoesje en beschermfolie erbij
  • vingerscan
  • comfortabel

Minpunten

• piep bij bericht

een fijne telefoon wat goed in je handen zit, de vingerscan is ideaal.
minpunt bij een bericht krijg je een piep en ik weet niet hoe je deze moet uitzetten, fotos kun je veel mee,maar dat is wel puzzelen
pluspunten fijn in de hand tijdens bellen, groot scherm
uiteindelijke resultaat van fotos is mooi
je krijgt er meteen een hoesje bijen beschermfolie dat beschermd je meteen tegen vallen
makkelijk in gebruik

Heb jij ook een Huawei Mate 10 Lite Goud?

hoi grummel

ik wil ook graag een huawei mate 10 lite kopen maar ik wil graag weten of je daar een xbox one controller op aan kan sluiten weet jij dat toevallig?