Team Group Vulcan DDR4-3000 16GB Review

jannes_japes 26 januari 2018, laatste update op 26 januari 2018, 509 views Product gekocht

Team Group Vulcan DDR4-3000 16GB

Tijdens het upgraden van mijn Personal computer moet ook het werk geheugen geüpgraded worden van Ddr3 naar Ddr4. Ondanks dat je ¤200,- zou moeten betalen voor een 3000Mhz+ setje bij bekende merken, heb ik deze Team Group Vulcan set gekocht. High memory speed met een aantrekkelijke heatsink.

Pluspunten

• Prijs, destijds ¤171,-
  • Werkt met meeste Intel en Ryzen chips
  • Neutraal design, past bijvoorbeeld erg goed bij een Sli Plus van Msi
  • Low profile
  • Lifetime warranty

Minpunten

• Geen RGB, maar daar kies je ook voor!

Stabiliteit Score: 5

Hartelijk welkom bij mijn eerste review dat nergens op slaat. Het doel van mijn review is dat meer mensen deze ram gaan kopen. het is nogal onbekend in mijn ogen, terwijl het good value for money is. Ja ook nu wanneer de prijzen skyhigh zijn. De Team Group Vulcan zijn in meerdere snelheden verkrijgbaar: 2400, 2666, 2800, 3000, 3200. Daarnaast zijn ze verkrijgbaar in de kleuren grijs en rood. Voor een bedrijf uit 1997 gelokaliseerd in Taiwan, doen ze het in mijn oogpunt erg strak. Deze review is geschreven na een maand van intensief gebruik.

Deze Benchmark is gedaan met een 6600K 4.1 Ghz in een Z270 Sli Plus. Een 240GB ssd en geen video kaart. EVGA 1070 founders edition incoming :) Nogmaals: de benchmarks zijn ook gedaan na een maand van gebruik.

Heb jij ook een Team Group Vulcan DDR4-3000 16GB?

Hoi, ik was benieuwd of je nog steeds tevreden bent met de het geheugen.
Hallo,
Ik ben nog steeds er tevreden! Nergens last van en ze staan nog steed mooi in mijn build :)