World of Tanks, PC Review

Tijs Beek 25 januari 2018, laatste update op 15 juni 2018, 67 views Product gekocht

World of Tanks, PC

Een leuke variŽrende game, Leuk voor jong en oud! Alleen lastig om een goede tank te krijgen

Pluspunten

• World of tanks 1.0 komt bijna met pracht beeld
  • Mogelijk te spelen voor slechte laptops
  • in game aankopen
  • gratis
  • Veel mogelijke in de games

Minpunten

• Matchmaker soms hatelijk (Tier 7 vs tier 9)

Stabiliteit Score: 4
Replaywaarde Score: 4
Besturing Score: 4
Geluid Score: 5
Beeld Score: 5
Gameplay Score: 3

World of tanks!

Wat is het?

Het is een actie spel. Jij hebt een tank waarmee jij tegen andere mensen moet vechten, Er zijn ook speciale tier tanks (Premium) die tanks moet je kopen en zijn vaak ook een heel stuk beter als normale.

Er zijn 10 tiers en 10 verschillende landen. en per land 1 tot en met 6 verschillende tanks per tier.
Intotaal zijn er 53 verschilende tier 10 tanks die je kan onderzoeken.
En nog 5+ tier 10 tanks die je kan winnen via clanwars etc

Je hebt alles, 60+kmpu tanks met slechte gun, 45+ tanks met betere gun en 30+- tanks met goede gun en prachtige armor
Je hebt ook tanks gemaakt om te campen, Je hebt tanks die via de lucht schieten.
Je hebt tanks die in 6 seconde 1170 damage doen in 5,45 tanks
Tanks die in 10,91 sec 1950 damage doen. (Daarmee kan je hele snelle tanks makkelijk killen.
Dat soort tanks zijn autoloaders. lange reload alleen daarna doe je in een korte tijd heel veel damage
(https://tanks.gg/techtree/)

Wat heb je nodig qua pc
4gb ram 30gb ruimte en 2 cores van(1.6ghz) en het werkt goed.

Ik heb 4gb ram en 2 cores van 2ghz en ik kan medium spelen.

Prachtige kwaliteit voor een schoollaptop!

De grapichs zijn voor een gratis game erg goed.
Beter als PUBG, maar slechter als veel andere games (qua mening van andere. Ik vindt het veeel beter als alles :P

Tegenwoordig is de game een betere kwaliteit. Foto's verander ik dalijk

Heb jij ook een World of Tanks, PC?