LG Q6 Blauw

Specificaties 5,5" • 2160x1080 • 32GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

LG Q6 Blauw Review

Klumpie 25 januari 2018, laatste update op 25 januari 2018, 358 views Product gekocht

LG Q6 Blauw

Ik heb altijd LG dit is mijn derde ondanks dat ik weinig kennis heb van PC enz. Ik vind dit een schitterend toestel makkelijk in gebruik en je vindt steeds weer wat nieuwe dingen wat dit toestel allemaal wel niet heeft. Ik heb een hoop geleerd dankzij de LGQ6.

Pluspunten

• Groot scherm en duidelijk
  • Makkelijk in gebruik
  • Mooi elegant lekker in de hand

Minpunten

• Opladen duurt lang
  • Stekker wordt heet
  • LGQ6 gratis powerbank niet gekregen

Ik heb dit toestel via advertentie van Telfort op de webshop met gratis powerbank twv 49.99 maar ik kreeg de powerbank niet krijgt omdat ik niet wist of gelezen had dat alleen deelnemende winkels mee deden. Heb contact met LG en Telfort gehad maar ze geven geen powerbank of een andere oplossing.
Powerbank interesseert me niet meer maar om het principe. LG en Telfort slechte klantenservice.
Maar het toestel maakt alles goed.

Heb jij ook een LG Q6 Blauw?

Dat je die powerbank niet hebt gehad heeft verder niks met het toestel te maken natuurlijk. Ik denk ook dat dit niet de juiste plek is om jou frustratie of teleurstelling aan te kaarten. Het gaat hier om de kwaliteiten van het toestel, niet om de kwaliteiten van Telfort of de aangesloten winkels.

[Reactie gewijzigd door SizzLorr op 26 januari 2018 03:50]

Bij deze een advies: breng het toestel meteen terug, met lader en al. Als de stekker heet wordt, is het gewoon wachten totdat je brand krijgt!

Een adapter mag warm worden tijdens het laden, maar niet heet. Een stekker mag zelfs niet warm worden, dan heeft hij teveel weerstand of maakt hij ergens kortsluiting.