JBL Flip 2 Zwart Review

bamibal15 25 januari 2018, 254 views Product gekocht

JBL Flip 2 Zwart

goed geluid voor weinig geld en zeer schokbestendig. bass valt een beetje mee maar het volle geluid maakt dit deels goed

Pluspunten

• vol geluid
  • niet duur
  • NFC

Minpunten

• Bass valt mee

Muziekweergave Score: 4
Film/gameweergave Score: 4
Basweergave Score: 2
Mid- en hoogweergave Score: 5
Ik had deze Bluetooth speaker bij de expert voor 80 euro gekocht 3 jaar geleden en hij heeft me nooit in de steek gelaten en heb er uren luisterplezier van gehad.

Qua vormgeving is ie soms een klein beetje onhandig. Als je hem ergens neer wilt zetten in "landscape" vorm wil hij nog wel eens wegrollen dankzij z'n cilinder vorm. Dit betekend dat je hem het beste rechtop kunt zetten als je gaat luisteren.

Ook is een zeer fijne functie op deze speaker de aanwezigheid van NFC. Gewoon 1 keer tikken en hij is verbonden met je telefoon, erg handig.

De bass op deze speaker viel een beetje tegen, niet wat je gewend bent van JBL. Hij is wel aanwezig maar niet echt "wauw". Nou luister ik niet ontzettend veel "bass" nummers dus voor mij is dit niet echt een groot nadeel.

Conclusie een erg goede speaker als je het niet erg vind dat de bass niet erg aanwezig is en als je niet van plan bent om €100,- aan een speaker uit te geven maar toch redelijk geluid wilt hebben.

Cijfer: 7,5

Heb jij ook een JBL Flip 2 Zwart?