Tweakers zegt: 8,5

OnePlus 5 (6GB RAM, 64GB opslag) Grijs

Specificaties 5,5" • 1920x1080 (Full HD) • 64GB - Bekijk alle specificaties

OnePlus 5 (6GB RAM, 64GB opslag) Grijs Review

Maarten1337 23 januari 2018, 207 views Product gekocht

OnePlus 5 (6GB RAM, 64GB opslag) Grijs

zeer slechte service

Pluspunten

• je kan goed lachen met hun servicedesk

Minpunten

• kwaliteit
  • service
  • prijs

De eerste maanden was ik zeer lovend over deze telefoon, maar na 4 maanden werkte de powercharging niet meer. Nog een maand later kon ik ook niet meer gewoon opladen. Na contact op te nemen met Oneplus om deze te repareren werd mij beloofd dat dit slecht 7-10 werkdagen zou duren. Nu zijn we al meer dan een maand verder en na dagelijks contact met Oneplus krijg ik steeds standaard antwoorden dat als ze meer informative hebben me gaan updaten. Nu heb ik net een mail ontvangen dat het nog minstens 2 weken zal duren voordat ze aan de reparative kunnen beginnen.

Indien je een werkende telefoon hebt ontvangen kan dit echt een topproduct zijn, maar verwacht niets van hun service

Heb jij ook een OnePlus 5 (6GB RAM, 64GB opslag) Grijs?