Philips 49PUS7272 Zilver

Specificaties 49" • Ultra HD • LCD • HDR • 1 tuner • 120Hz - Bekijk alle specificaties

Philips 49PUS7272 Zilver Review

Dixie 22 januari 2018, laatste update op 2 april 2018, 682 views Product gekocht

Philips 49PUS7272 Zilver

Omdat mijn vrouw erg gecharmeerd is van Ambilight, dan is de keus alleen maar Philips.(patent Philips). Makkelijk instelbaar. Alle beeld en kleuren, contrasten enz. zijn naar wens goed in stellen. De pootjes vind ik niet fraai en onhandig. 3 zijdig Ambilight is prachtig. Meer filmbeleving, maar is uit te schakelen.

Pluspunten

• Makkelijk in te stellen
  • 3 zijden Ambilight
  • Afstandbediening is 2 -zijdig met Netflixknop
  • Android OS
  • Zeer fraai beeld voor een niet OLED
  • 4K UHD
  • Geluid is acceptable

Minpunten

• Pootjes
  • Afwerking
  • Dikte van het panel
  • Past niet op een soundplate van Sony

Update:

Deze TV is teruggebracht, omdat deze teveel vignettering had en wazige balken in het beeld liet zien. Wat erg storend is.
I.p.d. hebben we er een gekocht van de Philips 8000 serie. In onze optiek een stuk beter. Later daarover meer via een review.

Heb jij ook een Philips 49PUS7272 Zilver?

Welke van de 8000 serie heb je gekocht?
Het is de Philips 55PUS8602.

Ik ben zeer tevreden over deze Philips TV. Qua beeld en geluid.
Vooral het geluid is toch wel een van de betere, t.o.v. de andere TV's.

Met Ambilight is het een toch extra belevenis.