Raspberry Pi 3 Model B 1GB Review

maikka39 21 januari 2018, 186 views

Raspberry Pi 3 Model B 1GB (Product gekocht)

Prima product voor een goede prijs. Verbruikt lekker weinig energie en je kunt het voor vanalles gebruiken.

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Linux
  • EfficiŽnt energie gebruik

Minpunten

• SD-kaart houder niet heel stevig

Layout Score: 5
Heb de RP3 nu ongeveer een jaar of 2. Ik gebruik hem dagelijks als mail en webserver. Ook prima te gebruiken als NAS.

Nooit problemen mee gehad alleen de sd-kaart lezer is na een half jaar los gaan zitten maar verder doet hij het prima.

Raspbian os werkt fijn voor gebruik met een touch-display maar ook zeker zonder beeldscherm als webserver via SSH.

Je moet wel een beetje verstand hebben van Linux om optimaal gebruik te maken van de RP3 maar als je dit niet hebt leer je het snel genoeg door het gewoon te proberen

Kortom,
Ik raad dit product sterk aan voor mensen die het leuk vinden om een beetje te experimenteren met een server of starten met programmeren.

Heb jij ook een Raspberry Pi 3 Model B 1GB?

Meer advertenties

Erg mooi product met een enorme actieve community.
Kun je aangeven wat je er nog meer mee doet (icm het touchscreen)?
De eerste 2-3 maanden heb ik hem gebruikt om touch-screen spelletje op te maken/testen en daarna een tijdje als home automation hub

[Reactie gewijzigd door maikka39 op 8 februari 2018 13:12]