Ziggo Mediabox XL - Reviews

Specificaties Decoder voorzien van 6 tuner(s) met 500GB harde schijf - Bekijk alle specificaties

Ziggo Mediabox XL Review

Arthur72Newbie 21 januari 2018, laatste update op 21 januari 2018, 294 views Product geleend

Ziggo Mediabox XL

Ik snap al die negatieve reacties niet zo goed. Het enigste negatieve punt dat ik heb gemerkt is dat wanneer de box op standbij staat hij wel veel geluid maakt .Wanneer de tv en surround set aan staan hoor ik hem niet.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Veel mogelijkheden
  • Goede vervanging van mijn humax 5200

Minpunten

• Maakt teveel geluid

Geluidskwaliteit Score: 5
Ik had een humax 5200 dit is al de derde die ik gekocht heb.
Zijn alle 3 kapot gegaan na 2 jaar.Nu gekozen voor all in one pakket bij ziggo waarbij de mediabox er bij zat.Op internet staan veel negatieve verhalen over de mediabox xl .Heb de mediabox nu een week maar kan mij niet vinden in deze negatieve verhalen.
Beeld subliem ,mooier dan het beeld van de humax.
Zappen gaat vlot ,de mediabox ziet er degelijk uit.
Ik gebruik de mediabox xl in combinatie met de universele afstandbediening logitech harmony elite en de hub.Kan de mediabox goed bedienen met de harmony ab.Wat ik ook fijn vindt is dat ik 4 zenders tegelijk kan opnemen.Tot nu toe 100% tevreden!!

Heb jij ook een Ziggo Mediabox XL?