Denon AVR-X4400H Zilver - Reviews

Specificaties 11.2-kanaals met 200W versterker en 8x HDMI - Bekijk alle specificaties

Denon AVR-X4400H Zilver Review

AhrendVogel 21 januari 2018, 342 views Product gekocht

Denon AVR-X4400H Zilver

Denon AVR-X4400H De versterker is na de eerste update niet meer te benaderen via de WiFi (Tel/TAB). Als remote control. Het ERGSTE van alles is wel, dat de versterker zelf uitmaakt tijdens de film wanneer deze uitschakeld!!!? Ik heb gelezen dat er een update aankomt, hopend hiermee te zijn geholpen.

Pluspunten

• Geluid

Minpunten

• schakeld zelf uit midden in films, meerdere malen.
  • schakeld zelf tv beeld uit voor enkele sec

Geluidskwaliteit Score: 5
Denon AVR-X4400H

Alle reviews gelezen.................
Uiteindelijk op deze uitgekomen gezien deze out of the box alle denkbare audio formats ondersteund, mijn gebruik is 95% voor films.

Helaas zit in het inlezen en gebruik wel een verschil.

Als remote control.

Het ERGSTE van alles is wel, dat deze versterker met regelmaat zelf uitmaakt wanneer deze uitschakeld!!!? :( :(
Dit ook met doorgifte tv beeld van decoder (voorenkele sec geen beeld) door versterker (HDMI) naar scherm.

Ik heb gelezen dat er een update in 2018 aankomt, hopend hiermee te zijn geholpen.

Heb jij ook een Denon AVR-X4400H Zilver?

Dit kan een issue zijn met de handshake tussen jou bluray/mediabox/tv en je versterker. Er zijn combi's die niet lekker werken (geen idee waarom eigenlijk). Ik zelf heb het probleem gehad tussen een denon avr1612 en een panasonic blu ray. Het zijn beide prima apparaten alleen samen niet. Ik heb de blu-ray vervangen door een sony en sindsdien werkt het vlekkeloos. Je zou eens kunnen testen met andere hdmi kabels en door ze op een andere poort aan te sluiten.