Denon AVR-X4400H Zilver

Specificaties 11.2-kanaals met 200W versterker en 8x HDMI - Bekijk alle specificaties

Denon AVR-X4400H Zilver Review

heijnders 21 januari 2018, 1.008 views Product gekocht

Denon AVR-X4400H Zilver

Als vervanger van Avr-x4000 de avr-x4400h gekocht. Ging eerst voor de avr-x4300h. Maar die was bij Smits Arnhem niet meer leverbaar. Voor 120 euro meer kon ik de X4400h kopen. Verbeterde audessy. Goede koppeling met Heosspeakers. Betere bediening van netwerkradio. Koppeling met Samsung ue55um8000 ging perfect.

Pluspunten

• Uitstekend geluid
  • Koppeling met TV en Heos
  • Duidelijke app

Minpunten

• AB te simpel

Geluidskwaliteit Score: 5
Als vervanger van de x4000 een flinke stap voorwaarts.
Betere instelling audessey. Eenvoudige koppeling met Heosspeakers Samsung tv.
De AB valt me wat tegen. Koppeling met externe apparatuur lukt ook bij dit type moeizaam.
Geluid is geweldig. Of je nu van pop of klassiek houdt.
Aangesloten als 7.1 + multiroom zone 2.
Kan ook 9.1 worden.

Heb jij ook een Denon AVR-X4400H Zilver?

Waarom heb je je AVR-X4000 vervangen; deed-ie het niet meer? En waarom door deze AVR-X4400H?
De X4000 doet het nog uitstekend, maar ik wilde mijn heosboxen erop aansluiten, en de nieuwe features.
Over Denon ben ik zeer tevreden. De X4300h had voor mij ook voldaan, maar voor 120 euro meer kon ik de X4400h kopen.
Heb je de heos boxen in dezelfde ruimte als je bedrade speakers? Kun je de HEOS speakers als surround speakers in combinatie met je bedrade speakers (center + L&R front) gebruiken?
Nee de HEOAS boxen staan in aparte ruimtes.

In de kamer heb ik verder alles bedraad aangesloten.
Ondersteund deze receiver ook DAB+, want bij de kenmerken hier op Tweakers staat van wel en als ik op de website van Denon ga kijken dan zie er nergens iets vermeld van DAB+ ?
DAB + is vaak extra ontvanger te koop voor Onkyo Pionier en meer werkt erg goed via HMDI