Huawei Mate 10 Lite Zwart - Reviews

Specificaties 5,9" • 2160x1080 • 64GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Huawei Mate 10 Lite Zwart Review

BvKvHNewbie 19 januari 2018, 750 views
De reviewer ontving een beloning voor het schrijven van de review, bijvoorbeeld korting op de aanschaf.

Huawei Mate 10 Lite Zwart

Fijn toestel, mooi helder scherm, foto's bij duisternis wat korrelig. Bij daglicht prima. Heel veel opties.

Pluspunten

• vingerafdruk
  • snel
  • stevig
  • helder scherm
  • oogcomfort

Minpunten

• foto's korrelig bij duisternis
  • geen handleiding op papier

Ik heb deze telefoon sinds een goede week in bezit met dank aan Insiders en hij bevalt prima. Verrassing bij openen van de verpakking: reeds voorzien van screenprotector en een bijgeleverd hoesje. Voelt stevig aan, vrij zwaar. Ik maak elke ochtend wat foto's en post die op Twitter, Facebook, Instagram en Google+ : ik heb er deze week dus al flink wat gemaakt (en gepost) zowel bij licht, bij hagel, bij zon als in het donker. Ik heb het gevoel dat hij (ondanks talloze opties) wat moeite heeft met de duisternis. Overdag gaat het allemaal prima en krijg je mooi heldere foto's. Ik heb nu een Motorola G4plus en die maakt in mijn ogen met name in het donker en bij duisternis betere, minder korrelige foto's. Het toestel heeft echt heel veel foto-opties, misschien voor een telefoon wel iets teveel. Van diafragma (voor Bokeh-effect) tot nachtopname, van lichtschilderij (leuk voor bewegende auto's etc) tot snapchat-achtige effecten: noem het of het zit er wel op. Er zit een timer op en een optie om foto's te maken zodra een glimlach wordt gedetecteerd: gewoon leuk om volop mee te spelen. Makkelijk en vooral hl snel te openen met een vingerafdruk, een groot en helder scherm. Heeft heel prettig de optie 'oogcomfort', wat het blauwe licht filtert. je kunt hem op tijd zetten, dus vanaf 20u 's avonds is het licht wat minder fel.
Verder een dual sim en maar liefst 64 GB interne opslag. En nogmaals: ontzettend veel opties. Wat ik wl mis met zoveel opties, is een handleiding op papier. Je krijgt er een snelstartgidsje bij, wat eigenlijk geen echte meerwaarde heeft. Ik ben niet iemand die zoiets uitgebreid op het www opzoekt.

Heb jij ook een Huawei Mate 10 Lite Zwart?

hoi BvKvH

ik wil graag een huawei mate 10 lite kopen alleen vraag ik me af of ik daar een xbox one controller op aan kan sluiten via bluetooth weet jij dat toevallig?
Hoi Job, hij heeft bluetooth, maar mbt de Xbox heb ik geen idee.... Sorry!