Dell Inspiron 15 7577 (CN57703) - Reviews

Specificaties 15,6" • 1920x1080 (Full HD) • 1,256TB • Intel Core i7 - Bekijk alle specificaties

Dell Inspiron 15 7577 (CN57703) Review

Kemalism 19 januari 2018, 410 views Product gekregen

Dell Inspiron 15 7577 (CN57703)

Het product is na 2 weken defect gegaan waardoor ze nu het moederbord moeten vervangen. Terwijl ik bezig was met een bestand in de CLOUD sloot de laptop zich waarna het niet meer opstartte. Alles geprobeerd maar nooit meer aan de praat gekregen. Is nu bij DELL RMA.

Pluspunten

• GTX 1060
  • Bouwkwaliteit

Minpunten

• Blaast heel hard
  • MOBO defect na 2 weken
  • Aan de zware kant

Na 2 weken gebruik is de MOBO defect.
Laptop ging niet meer aan met alle tips van DELL zelf ook.
Staat nu al 3 weken bij DELL reparatie en ze kunnen geen andere MOBO vinden.
Status staat al enige tijd op :

"Parts needed for repair of your product are not available at the moment"

Na meerdere belletjes kunnen ze me ook niet helpen, u moet afwachten is het antwoord.
Dat zo een laptop in deze categorie zo snel defect raakt kan niet.
Ik krijg ook geen vervanging of compensatie en moet maar afwachten volgens de helpdesk van DELL.

Qua prestaties een prima laptop maar niet betrouwbaar, ik raad het ook een ieder af om dit product aan te schaffen om meer te doen dan normaal laptopgebruikt.

Heb jij ook een Dell Inspiron 15 7577 (CN57703)?

Vervelend voor je, maar ik heb deze ervaringen niet met deze laptop. Ja, hij blaast nogal hard, maar dat moet ook wel tijdens het gamen. Dat een laptop in deze categorie (goedkoop) defect raakt kan wel degelijk en dat je daar vervolgens lang op moet wachten is niet abnormaal bij Dell. Dan ga ik er overigens van uit dat je geen extra garanties aangeschaft hebt.

Uiteindelijk wordt het toch opgelost door Dell?

Kortom; dit lijkt mij een frustratie-review.
Hij blaast inderdaad hard maar dat krijg je met een game laptop, dat is niet mijn irritatie.
Ik was simpelweg DIABLO 3 aan het spelen en hij begaf het, nog steeds niet duidelijk waarom.
Mijn frustratie was meer hun RMA procedure.
Zoals ik al zei gebeurde dit binnen korte termijn ( binnen garantie ) en dat baarde mijn zorgen.
Dat ik daarna bijna 2 weken moet wachten op een moederbord is kansloos.
Het is geen product wat end of life is waardoor onderdelen moeilijker te vinden zijn.

Als je dan ( via de chat ) de Poolse RMA afdeling vraagt hoe het zit weten ze niet wat er mee aan de hand is noch op welke termijn het geregeld gaat worden.
Je moet gewoon afwachten is het antwoord, afwachten kan een dag duren maar ook 1 maand.

Na meerdere telefoontjes en ergernis werd me verteld dat het een moederbord is en dan het 2 weken kan duren, KLAAR.
Is het zo moeilijk ? Kon dat niet eerder gezegd worden ? De Poolse medewerkers spreken amper Engels en komen er gewoonweg niet uit, daar is mijn frustratie zeker aanwezig ja.
Ik heb eerder met de XPS een soortgelijk incident meegemaakt en had mezelf beloofd nooit meer een DELL te nemen, toch gedaan.
Nu weet ik het zeker, ik neem nooit meer een DELL.
Dit is ook meteen mijn laatste DELL waar ik mijn hart en ziel in leg.

Zo een mega concern maar wat een kak RMA beleid, ik snap dat het goedkoop moet maar dit doe je je klanten niet aan.
Vooral niet als ze een product uit de middenmoot kopen wat ook nog eens recent op de markt is.

Natuurlijk is dit een frustratie review, wat moet ik er anders van maken dat ze me 3 weken lang hebben laten wachten op een MOBO replacement, zou jij een dansje doen dan ?