Logitech G502 Proteus Spectrum - Reviews

Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 12.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech G502 Proteus Spectrum Review

DarkUnreal 15 januari 2018, 616 views Product gekocht

Logitech G502 Proteus Spectrum

Fijne muis, brakke bouwkwaliteit.

Pluspunten

• Ligt erg fijn in de hand
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• Slechte bouwkwaliteit, zoals elke logitech

Heb de muis nu zo'n 2 jaar in bezit, en hij begint nu de dubbelklik bug te tonen. Een eigenschap die ik bij elke Logitech muis heb meegemaakt (of dat de linkermuisknop het compleet niet meer deed).

Tis dat de lijn van Logitech zo fijn is, dat ik niet aan een andere muis kan wennen. En nu, voor de zoveelste keer, een logitech ga halen, ter vervanging van een defecte (geen gebruikers schade) logitech.

Mooie en hele fijne muizen... maar jesus die bouwkwaliteit.. alsof het van snijkoek gemaakt is.

Daarom krijgt hij ook maar 2 sterren, hoe kun je nou een muis maken, die het na 2 jaar begeeft (en dan ook nog eens 80 euro koste nieuw). Op internet zie ik heeeel veel dezelfde klachten voorbij komen (ging ver terug, tot aan de MX500).
Dan krijgt hij toch nog 2 sterren, omdat hij het in die tijd, wonderbaarlijk heeft gedaan.

Heb jij ook een Logitech G502 Proteus Spectrum?

Stuur logitech een mailtje. De klantenservice is erg goed, en heb wel vaker meegemaakt dat ze gratis een vervangend exemplaar opstuurde.
Goede tip Appie! Ik was eigenlijk al van plan vanavond een nieuwe ergens op te halen, maar misschien de moeite waard om even contact met Logitech op te nemen.

Mocht dat nu allemaal positief uitvallen, zal ik mn review aanpassen :p
Zit 3 jaar garantie op volgens mij.
Je kunt eigenlijk altijd wel iets, proberen te, claimen. Maar ook garantie is onderhevig aan een hoop regels, zie:
Bij Logitech niet hoor (:
Hoe bedoel je dat?
Tis natuurlijk wel zo dat na een bepaalde periode de bewijslast bij de koper ligt.
Daarnaast ben je, volgens mij, normaliter in gesprek met de verkoper, niet de maker van het product. Maar we dwalen af;)

OT:
Ik vind dit overigens niet review waardig. Wat je beschrijft is hoe dan ook incidenteel (ik en vele andere gebruikers hebben er bijvoorbeeld nooit last van gehad). En geeft geen goed beeld van het product.
Graag krijg ik meer informatie over de muis, de sensor, het gebruik in de praktijk, etc..
Je mag als consument je product bij de winkelier binnen brengen en hij/zij moet je dan helpen volgens de wettelijke garantie (of het extra jaar dat Logitech geeft).
Je kunt ook direct naar de fabrikant gaan. Gaat vaak wat sneller en vooral handig als je geen goede band hebt met de winkelier (weet niet of dat hier zo is). De support van Logitech is daarnaast gewoon erg goed. Bij een Logitech product ga ik zelf direct al liever naar Logitech toe dan naar de winkel. Dit geldt niet voor alle fabrikanten.
Uiteraard kan een fabrikant dat doen (siert ze ook), zoals je zegt is het meestal niet zo (ook niet wettelijk verplicht).