CM Storm Devastator - Gaming Gear Combo

€ 58,91
Specificaties Bedraad Qwerty met Standaard toetsen - Bekijk alle specificaties

CM Storm Devastator - Gaming Gear Combo Review

NikayK 14 januari 2018, laatste update op 14 januari 2018, 114 views Product gekocht

CM Storm Devastator - Gaming Gear Combo

Goede toetsenbord en muis combo, lichtjes zijn erg mooi. Muis ligt goed in de hand en heeft fijne functies.

Pluspunten

• Knopjes aan de zijkant van de muis
  • Kussentje aan de zijkant van de muis
  • Aan en uitzetbaar licht op toetsenbord
  • Fijne muisvorm
  • Duidelijke DPI stand aanduiding

Minpunten

• Beetje veel geluid als je een laptoptoetsenbord gewend bent

Heb deze combo 4 jaar geleden aangeschaft en ben zo tevreden dat ik er toch even een review van moest schrijven. De muis ligt mooi in de hand, waardoor je geen last krijgt van krampachtige handen na een langere tijd gebruiken.
De twee knopjes aan de zijkant van de muis zijn erg handig voor vaak te gebruiken dingen in games. Ook zit er onder de knopjes een klein kussentje waar je je duim kan laten rusten als je deze knopjes niet aan het bedienen bent.
Het blauwe licht in het toetsenbord spreekt mij persoonlijk heel erg aan, aangezien ik ook een blauwe headset en moederbord heb.
De drie verschillende DPI standen gebruik ik persoonlijk nauwelijks. Echter is het wel heel duidelijk in welke stand deze zich bevind door de intensiteit van het lampje.
Toetsenbord typt fijn, er blijven geen knopjes hangen wat ik wel bij mijn vorige toetsenbord had. Het is ook erg fijn dat je de lichtjes op het toetsenbord uit kan zetten mocht je deze storend vinden bij het kijken van films etc....
Kabels zijn perfecte lengte als je jouw kast onder je bureau hebt staan, waardoor je geen kabeltekort ondervind met het gebruiken.
Er is een klein nadeel aan deze combo, dat de toetsenbord vergeleken met een laptoptoetsenbord veel geluid maakt. Echter is dit voor mij geen enkel probleem.

Mocht je vragen hebben over deze combo, stuur mij gerust een berichtje :) .

Heb jij ook een CM Storm Devastator - Gaming Gear Combo?