Philips 55PUS8602 Zwart

Specificaties 55" • Ultra HD • LCD • 1 tuner - Bekijk alle specificaties

Philips 55PUS8602 Zwart Review

k_kroket 14 januari 2018, 2.044 views Product gekregen

Philips 55PUS8602 Zwart

Deze TV heeft een mooi, beeld en een uitstekend geluid (mijn Sonos Playbar aan de kant gelegd (ook door de brede voet!). Echter ook hier in combinatie met Ambilight + Hue wat software problemen. Persoonlijk vind ik t switchen van kanalen best lang duren.

Pluspunten

• Beeld
  • Geluiid
  • Gebruikersvriendelijkheid

Minpunten

• Ambilight + Hue niet stabiel
  • Brede voet
  • langzaam bij kanaal wisselen

TV door Philips en CE Repair gekregen, vanwege garantie ruiling van voorgaande TV 55PUS8700. Die om onverklaarbare redenen steeds herstart, geluid uitviel, zwart beeld.
Na 2 vervangingen van het moederbord bij de dit exemplaar uit eindelijk een ruiling gekregen naar deze TV, geen kromme meer, maar een recht exemplaar.
Echter ook hier in combinatie met Ambilight + Hue wat software problemen:
Toen ik deze functionaliteit inschakelde zakte t lood in mijn schoenen... Spontaan weer een herstart van de TV eerste reactie: Nee, he..
Als ik dit uitschakel is de tv stabiel, echter kan ik op internet nergens reviews vinden die dit probleem herkennen.
Hopelijk is er een tweaker die dit herkent..

Android is en blijft best gebruikersvriendelijk, echter snelheid blijft te wensen over laten.
De Smart TV functie wordt in dit huis veel gebruikt, met YouTube, NPO, NetFlix etc.

Heb jij ook een Philips 55PUS8602 Zwart?

Ik heb de 55PUS8602 tv recentelijk gekocht. Voor de installatie heb ik op de Philips website gekeken voor tips, etc. Er is een firmware update beschikbaar die Hue connectiviteit zou moeten verbeteren. Heb je die al geprobeerd?
Hoi ja klopt hij werkt al enige tijd goed!
Alleen kwam bij de laatste update ook (een poging tot) update mee voor de,afstandsbediening. Echter krijg ik die met geen mogelijkheid geïnstalleerd. En moet ik steeds op later klikken bij de pop-up die vraagt om de afstandsbediening te updaten.

T goede is de hue doet t nu super
Hoi,
Had ik ook met de afstandsbediening moet je die even via het menu koppelen.
Heeft te maken met dat de normale functies via infrarood gaan en de extra functies zoals het updaten van de ab via blutooth gaan dus even de ab koppelen en dan updaten.

Zelf heb ik echter het probleem dat mijn apps zoals netflix enz ik geen geluid krijg via mijn reciever.
Heb al gekeken in de instellingen maar daar kan ik HDMI voor geluid niet inschakelen want dan zegt hij steeds dat mijn tv speakers aan staan.
Kunnen jullie dat wel inschakelen?
Vr gr.
Bedankt voor de tip met de AB, ga ik morgen eens proberen.

Helaas heb ik er geen Receiver aanhangen, dus weet niet of dat ook is.