Acer K242HQLC Zwart

Specificaties 23,6" • 1920x1080 (Full HD) • 1ms - Bekijk alle specificaties

Acer K242HQLC Zwart Review

mordollwen1346 11 januari 2018, 85 views Product gekocht

Acer K242HQLC Zwart

Goedkoopste 24" 1080p scherm, technisch in orde maar kleuren zijn enorm uitgewassen. Dit valt nog meer op eens het naast andere schermen komt te staan.

Pluspunten

• Spotgoedkoop
  • Ideaal startersscherm voor low budget systemen

Minpunten

• Doffe kleuren
  • Groot verschil in kleurkwaliteit eens je er een ander TN paneel naast zet

Voor mij was dit de goedkoopste 24" 1080p monitor die ik me kon aanschaffen. Voet is jammer genoeg niet verstelbaar en erg laag, het scherm kan ook niet op zijn zij draaien. De kleuren zijn erg uitgewassen in vergelijking met een ander TN paneel (Benq XL2411) en al helemaal ten opzichte van men IPS paneel, maar ja dat weet je als je voor TN kiest. Je kan natuurlijk niet zoveel verwachten van een EUR 120 scherm, de kwaliteit die je krijgt voldoet aan de verwachtingen die je hebt bij een goedkoop scherm. Toch heb ik spijt dat ik niet een tiental euro extra heb uitgegeven aan een scherm met betere kleuren.

Heb jij ook een Acer K242HQLC Zwart?

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Tesla