1 review

Fitbit Flex 2 Zwart (Blauw, Zwart)

Specificaties Android, iOS compatibel en 23,5g - Bekijk alle specificaties

Fitbit Flex 2 Zwart (Blauw, Zwart) Review

MarjanRNewbie 10 januari 2018, 527 views Product gekocht

Fitbit Flex 2 Zwart (Blauw, Zwart)

Fijn in gebruik. De vier lampjes staan voor 25% van je zelf gestelde doel. Als je doel bereikt is, gaat het bandje vibreren. Telt stappen wel erg optimistisch, ik draag hem om mijn linkerpols en heb de app ingesteld op 'dominant arm', dan klopt het aantal stappen beter.

Pluspunten

• Mooi subtiel bandje
  • Waterdicht tot 50M diep
  • Slaap wordt goed geregistreerd
  • Herkent fietsen goed
  • Laadt snel op
  • Goede, overzichtelijke app, makkelijk in gebruik, kun je ook heel uitgebreid benutten
  • draagt prettig, doe hem zelf alleen af om op te laden

Minpunten

• Telt wat te veel stappen (ik draag hem om mijn niet-dominante arm en heb de app ingesteld van wel, dan klopt het aantal stappen veel beter)
  • Batterij moet je ong. 3,5 dag weer opladen, laadt wel snel op

Heb jij ook een Fitbit Flex 2 Zwart (Blauw, Zwart)?