AMD FX-8350 Black Edition - Reviews

Specificaties AM3+ socket • Octa (8) core @ 4GHz-4,2GHz - Bekijk alle specificaties

AMD FX-8350 Black Edition Review

J3S5Efun 10 januari 2018, laatste update op 10 januari 2018, 153 views Product gekocht

AMD FX-8350 Black Edition

werkt prima.

Pluspunten

• goede budget cpu
  • duidelijk verschil met am3 socket cpu's

Minpunten

• wordt zeer warm
  • houd rekening met extra koeler kosten

ik heb dit product sinds 2,5 week. ik heb het gekocht nadat mijn oude processor kapot is gegaan. ik was toch al van plan deze cpu te kopen, alleen heb ik het nu dus eerder moeten doen.

prestaties:
deze cpu levert geode prestaties voor zijn prijs. ik heb nog nooit intel gebruikt, dus ik heb niks gemerkt van een achterstand tegenover concurrende intel cpu's. hij is een stuk sneller dan mijn oude amd phenom II x4 3.4ghz. mijn fps in games als gta zitten op very high settings rond de 60 fps, een forse prestatie verbetering tegenover de oude cpu.

temperaturen:
ik heb maar voor 1 uur de stock cooler gebruikt die erbij wordt geleverd, omdat na ongeveer een uur van inbouwen mijn eerder bestelde waterkoeling aankwam. deze waterkoeling had ik niet voor deze cpu besteld, maar voor mijn oude, helaas was het daar al te laat voor. ik had gelezen dat de stock cooler matig koelde dus al zou ik de waterkoeling nog niet hebben besteld, dan had ik het dan wel gedaan. toen ik de stock cooler weer uit mijn kast haalde om de waterkoeling erin te zetten, voelde ik al wel dat de cooler behoorlijk warm was, terwijl ik eigenlijk alleen maar stick fight de game had gespeeld afgelopen uur. ik had de waterkoeling erin gedaan en de pc gestart, ben begonnen met een spel downloaden terwijl ik op full hd videos keek op youtube en radeon drivers aan het updaten was. tijdens deze processen bleef de temperatuur van de cpu op ongeveer 40 graden. verder heb ik nog geen temperatuur tests gedaan op full load vanwege problemen met windows de week erna.

Heb jij ook een AMD FX-8350 Black Edition?

Reviews door de redactie