Steelseries Rival 300 Zwart Review

Daisai 9 januari 2018, 150 views Product gekocht

Steelseries Rival 300 Zwart

Een standaard layout alleen slechte bouwkwaliteit.

Pluspunten

• Layout is redelijk

Minpunten

• Bouwkwaliteit

Deze muis heb ik iets minder dan een jaar geleden gekocht bij bol.com, ik ging ervan uit dat een merk als Steelseries goede kwaliteit gaming producten levert, echter bleek dit niet het geval.
In minder dan een jaar reageerde de linker muisknop niet meer en moest de muis teruggestuurd worden naar bol.com voor reparatie.

Er werd mij verteld dat wanneer dit product niet gerepareerd kon worden er een nieuwe muis zou worden opgestuurd, echter was de muis ongeveer 20 euro duurder geworden sinds ik de muis had gekocht.

Bol.com besloot dus om niet een nieuwe muis op te sturen, maar het aankoop bedrag terug te storten, in de hoop natuurlijk dat ik de zelfde muis weer zou kopen ( voor de nieuwe hogere prijs ).

De muis verder is niks bijzonders, de layout is redelijk standaard in vergelijking met andere gaming muizen.

Heb jij ook een Steelseries Rival 300 Zwart?