MSI GeForce GTX 1060 ARMOR 6G OCV1 - Reviews

Specificaties 6GB GDDR5 • 2x DP, DVI-D, 2x HDMI - Bekijk alle specificaties

MSI GeForce GTX 1060 ARMOR 6G OCV1 Review

tongribnau 7 januari 2018, laatste update op 27 juli 2018, 295 views Product gekocht

MSI GeForce GTX 1060 ARMOR 6G OCV1

Goede en dure videokaart. Overklokken kan en hij ziet er mooi uit

Pluspunten

• Prestaties
  • 6GB vram
  • VR ondersteuning
  • Koel en stil

Minpunten

• Prijs 340 euro(toen ik hem kocht)
  • Geen SLI

Drivers en compatibiliteit Score: 4
Wat een krachtpaster is het. Lekker gamen.
ik heb er zelf niks meegedaan maar hij draait bij mij op 1949 MHZ?
verder vindt ik het jammer dat er geen backplate ledjes of Gaming software bijzit.
de prestaties zijn over het algemen fantastisch, al helemaal invergleken mijn vorige videokaart: de Sapphire Radeon 7750 1GB.
Ook was hij onder de 63 graden te houden terwijl de fans vanaf 55 graden pas aan gaan.
Mijn verzender: Megekko had hem snel bezorg maar de doos was vanbuiten kapot er zaten scheuren in en de randen waren weg gesleten.
CONCLUSIE:

Stil en kracht maar kost te veel. Hij had best 80 euro (of nog) minder mogen kosten. want AMD is goedkoper.

Heb jij ook een MSI GeForce GTX 1060 ARMOR 6G OCV1?