Specificaties 6GB GDDR5 • 2x DP, DVI-D, 2x HDMI - Bekijk alle specificaties

MSI GeForce GTX 1060 ARMOR 6G OCV1 Review

tongribnau 7 januari 2018, laatste update op 7 januari 2018, 110 views

MSI GeForce GTX 1060 ARMOR 6G OCV1 (Product gekocht)

Goede en dure videokaart. Overklokken kan en hij ziet er mooi uit

Pluspunten

• Prestaties
  • 6GB vram
  • VR ondersteuning
  • Koel en stil

Minpunten

• Prijs 340 euro
  • Geen SLI

Wat een krachtpaster is het. Lekker gamen.
Overklokken kan maarhij presteerde voor mij al goed genoeg nu. Het is geen gaming versie dus geen backplate ledjes of de voor mij missende Gaming Software van MSI. Verder de prestaties zijn fantastisch, al helemaal invergleken mijn vorige videokaart: de Sapphire Radeon 7750 1GB GDDR 5. Ook was hij onder de 63 graden te houden terwijl de fans vanaf 55 graden aan gaan. Mijn verzender: Megekko had hem snel bezorg maat de doos was vanbuiten kapot er zaten scheren in en de randen waren weg gesleten.
CONCLUSIE:

Stil en kracht maar kost te veel. Hij had best 80 euro minder mogen kosten.

Heb jij ook een MSI GeForce GTX 1060 ARMOR 6G OCV1?