Logitech Wireless Marathon Mouse M705

Logitech Wireless Marathon Mouse M705 Review

bertware 7 januari 2018, laatste update op 31 december 2020, 4 views Product gekocht

Logitech Wireless Marathon Mouse M705

Update: De nieuwe versie van deze muis gaat slechts enkele maanden mee op een dubbele batterijlading. De vorige die ik had ging jaren op 1 setje.

Pluspunten

• Batterijduur (>4 jaar)
  • Compacte unifying adapter
  • Ideaal voor onderweg

Minpunten

• Nieuwe variant heeft slechte batterijduur
  • Nog steeds geen usb-C adapter beschikbaar

Logitech heeft deze muis stiekem een update gegeven, waarbij de duimknop verdween. Deze geupdate versie heeft een aanzienlijk slechtere batterijduur, waarbij ik nu na enkele maanden opnieuw van batterijpaar moet wisselen. Ik raad deze muis niet langer aan. Als je de oude versie ergens kan bemachtigen blijft dat een aanrader.

Oorspronkelijke review:
Ik heb deze muis nu 5 jaar, waarbij ik ze dagelijks gebruik. Mijn eerste set batterijen moest verwisseld worden na 4,5 jaar. Compact, degelijk, zowel de instelbare rem voor scrollen alsook forward/backward knoppen zijn enorm handig. De duimknop gebruik ik nooit gezien ik deze lastig vind om in te drukken.

Heb jij ook een Logitech Wireless Marathon Mouse M705?