Fossil Q Venture FTW6005 Rosé Goud (Bruin)

Fossil Q Venture FTW6005 Rosé Goud (Bruin) Review

OlivetteNewbie 5 januari 2018, laatste update op 5 januari 2018, 213 views Product gekocht

Fossil Q Venture FTW6005 Rosé Goud (Bruin)

Pluspunten

• design
  • functionaliteiten
  • wireless oplader

Minpunten

• synchroniseert niet ideaal met IOS

De Fossil Q is een eyecatcher! De combinatie met het design en technologie spreekt me enorm aan. Momenteel ben ik een iphone (IOS) gebruiker en overweeg te switchen naar een Android telefoon. Ik merk dat het niet heel erg goed synchroniseert waardoor berichtjes te laat, of niet binnen komen tijdens het sporten heb ik het horloge omgedaan, maar dit werkte tot mijn spijt niet. Hier heb ik inmiddels vrede mee en gebruik het horloge als digitaal klokje waarmee ik zie dat er telefoontjes & berichtjes binnenkomen (als hij respondeert) Ook mijn afspraken kan ik in de gaten houden mocht het nodig zijn.

Op een drukke dag heel fijn. Het schermpje kun je personaliseren en ook de alarm functie is ideaal. Het klokje is overigens heel handig tijdens het verschonen van mijn kleintje(1) Hij kijkt er elke keer vol verwondering naar en swiped er al op los. Mijn kleintje groeit op met een classy klokje ;-D. Met kerst had ik een kerst schermpje en nu heb ik gekozen voor een strak design. Ik heb het zo ingesteld dat het klokje niet non-stop licht geeft. De ruststand is ook perfect en beter voor een langere batterij duur. Ik leg het klokje elke avond op de oplader die standaard naast mijn bed ligt. De oplader is overigens wireless, top! Ik ben er soort van mee vergroeit. Als je je smartwatch vaak gebruikt is het sneller leeg, maar bij mij redt het horloge zeker een dag

De mogelijkheden met de smartwatch van Fossil Q zijn eindeloos. Via de multifunctionele touchscreen kun je er apps opzetten die bij je passen. Met google fit kun je je activiteiten volgen. Ideaal met al mijn goede voornemens, al doe ik hem niet meer om met sporten. Zonde leer & zweet gaan niet heel fijn samen. Ik gebruik Met een premium account kun je ook spotify koppelen aan je smartwatch. Dit heb ik overigens nog niet geprobeerd, omdat ik het deel met mijn man en het al op verschillende devices staat. Het instellen van het alarm is mogelijk en ook je slaapkwaliteit kun je controleren. Je kunt er overigens niet mee bellen. Er zit wel een voicerecorder op Wij raden het klokje aan maar wel met een Android telefoon. Met IOS is het een tof klokje maar benut je het niet helemaal optimaal.

Heb jij ook een Fossil Q Venture FTW6005 Rosé Goud (Bruin)?