Specificaties 630W (80 Plus Bronze), niet-modulair - Bekijk alle specificaties

Nexus NX-6000 R3 Review

w‚ldpyk 16 februari 2010, 1.628 views

Nexus NX-6000 R3

Pluspunten

• de voeding is nauwelijks hoorbaar. In mijn geval maakt de watercooling meer geluid dan de voeding. Goed afgewerkt. zeer compleet kabel pakket.

Minpunten

• stugge kabels

Prestaties en stabiliteit Score: 5
Aansluitingen Score: 4
Uitrusting Score: 5
Koelvermogen Score: 4
Ik heb deze voeding gesponsord gekregen van nexus. dus de prijs was voor mij nvt .

looks

Er zit een standaard zwart witte sleeving om heen, die maakt de kabels wat stijf. Waardoor ze voor de eerste keer moeilijk zijn weg te werken. Dus als tip beweeg de kabels een wat heen en weer zo dat ze wat losser worden.

De behuizing van de voeding heeft een mat zwarte verflaag gekregen. In combinatie met de witte ventilator ziet dit er zeer gelikt uit.

geluid

Deze voeding is niet hoor baar in mijn case. De watercooling maakt meer lawaai als de voeding.

kabels

Er zitten op deze voeding de volgende kabels.

1x 20+4pin
2x 3x sSATA
2x 3x molex +1x FFD
1x 6pin PCI-E
1x 6pin + 2pin PCI-e
1x 4pin
1x 8pin (4+4pin)

koeling
De voeding wordt bij mij niet warm. aan de achter kant van de kast komt een goede flow. dus hij helpt ook met koelen van de pc.

• xfx 8800 gts 640mb
  • amd s939 3800x2
  • watercooling

Heb jij ook een Nexus NX-6000 R3?

[CIP] Apple juice als je dit soort case mods gaat doen denk ik dat je ook wel wat kan verwachten :P
WTF Waarom stuurt Nexus mij geen spullen? :|
Superstille voeding. Erg tevreden.
Vergeleken met de Antec Earthwatt 500 is de Antec een stofzuiger.