Asus ROG Strix GL503VS-EI012T - Reviews

Specificaties 15,6" • 1920x1080 (Full HD) • 1,256TB • Intel Core i7 - Bekijk alle specificaties

Asus ROG Strix GL503VS-EI012T Review

Jackson6 3 januari 2018, 329 views Product gekocht

Asus ROG Strix GL503VS-EI012T

Prachtige laptop die mijn verwachtingen heeft overtroffen! Gaming prestaties en het scherm zijn uitmuntend. Koeling is wel wat luidruchtig maar is inherent aan een gaming laptop.

Pluspunten

• Display
  • Toetsenbord
  • Uiterlijk bescheiden voor een gaming laptop
  • Compact voor een gaminglaptop
  • Gewicht
  • Speakers
  • Bouwkwaliteit
  • Performance

Minpunten

• Koeling luidruchtig
  • Bloatware
  • Vingerafdruk magneet

Heerlijke laptop, wat me vooral opviel dat hij niet dikker is (en ook niet zwaarder) dan een normale 15 inch laptop.

Game prestaties zijn uitstekend, nieuwste titels doet hij zonder gemak 60+ fps en veel titels 100+ fps (dan komt het scherm helemaal tot z'n recht).

Geluid van de laptop ben ik ook positief mee verrast, vooral in combinatie met de meegeleverde Asus software kan je het nog wat beter krijgen d.m.v. equalizers etc.

En het scherm, 144Hz, G-Sync, IPS, vlotte reactietijd, wat wil je nog meer!!

Het enige minpunt voor mij is het geluid van de koeling, maar dit is volgens mij inherent aan een gaming laptop.

Heb jij ook een Asus ROG Strix GL503VS-EI012T?

Fijn dat je bent over gegaan tot aankoop van deze laptop. Zo te horen bevalt hij prima? ;)
Jazeker, alles draait super soepel. Ik blijf me verbazen.. meeste games gewoon op ultra met 70-100 fps. Enige waar hij soms moeite mee heeft is Assassins Creed Origins, maar dat ligt meer aan de game zelf want elke pc heeft moeite met die game. Daar haal ik op normale plekken 60-80 fps maar in drukke gebieden dropt hij soms ineens naar 40-50.

De fans zijn bij veel games wel echt mega hard, is nog wel een dingetje waar ik zelf geen last van heb met een koptelefoon op maar als je hiermee aan de eettafel zit en vrouwlief zit op de bank tv te kijken dan is dat niet zo fijn zeg maar :P

Al met al prachtig ding, heb hem tenslotte ook nog met 10% korting gekocht bij Alternate wat neerkwam op 1706,-

[Reactie gewijzigd door Jackson6 op 8 januari 2018 09:22]

Kijk! Ik heb precies dezelfde ervaringen, bij BCC voor 1710,- deze krachtpatser gekocht en hij is qua koeling wel luid bij de meeste zware games en grafische games, maar hier kan ik me volledig in vinden! :) Fantastische laptop.
Heb jij trouwens een clean install gedaan of gewoon meuk eraf gegooid?