Fossil Q Explorist FTW4003 Zilver (Bruin)

Specificaties Android, iOS compatibel - Bekijk alle specificaties

Fossil Q Explorist FTW4003 Zilver (Bruin) Review

baskettinetNewbie 2 januari 2018, 137 views

Fossil Q Explorist FTW4003 Zilver (Bruin)

Door de vele configuratie mogelijkheden is het horloge naar smaak in te richten. Veel beschikbare apps te verkrijgen. Erg handig dat je nu via je horloge even snel de notificaties, je agenda of buienradar kunt bekijken zonder dat je je telefoon hoeft te pakken.

Pluspunten

• veel configuratie mogelijkheden
  • stijlvol
  • eenvoudig te koppelen met telefoon

Minpunten

• dagelijks opladen
  • iets aan de zware kant

Ik heb het geluk gehad dit horloge te mogen testen. Het horloge ziet er erg netjes en mooi afgewerkt uit. Fijn leren bandje van goede kwaliteit. Door het gebruik van Android Wear zijn er vele mogelijkheden qua configuratie. Veel beschikbare face watches zodat je elke dag een andere stijl zou kunnen gebruiken en daarnaast ook veel beschikbare apps. Zo kan ik nu bijvoorbeeld mijn verlichting thuis ook aan en uit doen via het horloge.

De Fossil Q Explorist is wel iets aan de zware kant, maar dit komt misschien ook doordat ik een activity tracker gewend was. Daarentegen is het erg handig dat je notificaties, je agenda of buienradar even kunt checken op je horloge en niet je telefoon hoeft te pakken.

Opladen gaat erg eenvoudig. Met een magnetische verbinding wordt het horloge erg snel opgeladen. Nadeel is wel dat je dagelijks moet opladen, de accu houdt het eenvoudig weg niet langer vol.

Heb jij ook een Fossil Q Explorist FTW4003 Zilver (Bruin)?