Specificaties 5GHz WiFi-ac + 4G-router • 5x 1Gbps switch - Bekijk alle specificaties

MikroTik RB962UiGS-5HacT2HnT hAP ac Review

Hayertjez 29 december 2017, 355 views Product gekocht

MikroTik RB962UiGS-5HacT2HnT hAP ac

Goed bereik en veel mogelijkheden. Niet aan te raden voor beginners.

Pluspunten

• Goede WiFi
  • Veel features
  • Regelmatig updates OS
  • Dual-Band
  • Fabrikant heeft duidelijke wiki

Minpunten

• Mogelijk te veel features

Beheerbaarheid Score: 5
WLAN-bereik Score: 5
Router gebruikt als vervanging van mijn standaard glasvezel router(t-mobile) omdat het WiFi bereik niet goed was. De opties zijn enorm je kan alles instellen. Ik achtte mijzelf redelijk IT-Wise maar heb toch een cursus netwerken gevolgd om alles toch een beetje te snappen. Al zijn de standaard instellingen direct goed( in mijn geval).

Heb jij ook een MikroTik RB962UiGS-5HacT2HnT hAP ac?