Xiaomi Mi A1 64GB Zwart

Specificaties 5,5" • 1920x1080 (Full HD) • 64GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Xiaomi Mi A1 64GB Zwart Review

jipharbersNewbie 27 december 2017, laatste update op 27 december 2017, 409 views Product gekocht

Xiaomi Mi A1 64GB Zwart

Batterij doet het erg lang. Ik ben wel erg teleurgesteld dat er geen NFC op zit. Wel fijn dat de komende 2 jaar ik alle updates krijg Het laatste minpunt isdat de helderheid van het scherm niet heel hoog kan. Het scherm is altijd donker (ook op de hoogste stand)

Pluspunten

• Snelle smartphone
  • Strak design
  • Verwacht je niet voor zo'n lage prijs!
  • Snelle fingerprint
  • AndroidOne (2 jaar alle updates)
  • Mooie foto's

Minpunten

• Gladde telefoon
  • Geen NFC 😭
  • Donker scherm
  • Losse volume knopjes

Dè top budget smartphone! Erg snel. Besteld op AliExpress voor €200,00 en was met een week in Nederland maar lag zonder dat ik er wat van hoorde nog 3 weken op het postkantoor met €25,00 invoerkosten. Verder zeer tevreden met de smartphone en alles werkt snel en vlot. Fingerprint logt in zonder nog iets omhoog te swipen of dergelijke. Pas op! Gladde telefoon, gelukkig heb ik daar nog geen last door gehad door mijn hoesje. (Prachtig en stijlvol, zwarte hoes met rode bumper) Camera werkt goed behalve bij schemering of donker. Batterij doet het erg lang. Ik ben wel erg teleurgesteld dat er geen NFC op zit waardoor 'Android pay' niet mogelijk is. Dat wordt trouwens weer goed gemaakt door het feit dat het een AndroidOne toestel is en dat de aankomende 2 jaar ik alle updates krijg, inclusief Android Oreo (8.0) en Android P (9.0).
Het laatste minpunt is dat de helderheid van het scherm niet heel hoog kan. Het scherm is vrijwel altijd donker (ook op de hoogste stand) en is soms moeilijk af te lezen. Vergeleken met andere toestellen onder andere mijn oude Moto G³ (2015) en Samsung Galaxy S8 Edge.
Maar ondanks deze minpunten, altijd beter dan een iPhone 😉

Link telefoon

-http://s.aliexpress.com/j632YVRj

Link hoesje (aanrader!!)

- http://s.aliexpress.com/ZneyMvee
- https://drive.google.com/...5PKQkmR/view?usp=drivesdk

Heb jij ook een Xiaomi Mi A1 64GB Zwart?

Ik vind het nogal meevallen met dat donkere scherm, maar misschien moet ik eerst een zonnige dag afwachten. Verder snap ik niet dat je 'teleurgesteld' bent dat er geen NFC op zit; dat kon je toch gewoon van te voren al weten? Misschien bedoelde je meer dat je het jammer vindt? Vind ik zelf ook...