sluiten

Onderzoek Tweakers

Naar het onderzoek

JBL E65BTNC (Zwart)

Specificaties Over-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

JBL E65BTNC (Zwart) Review

MrneesNewbie 27 december 2017, laatste update op 27 december 2017, 1.095 views Product gekocht

JBL E65BTNC (Zwart)

Goed alternatief voor de duurdere bose. Zeker met ing rentepunten.

Pluspunten

• Doet wat hij moet doen

Minpunten

• een transport doosje was handig geweest

Deze koptelefoon gebruik ik in open kantoorruimte.
Verwacht geen wonderen van de noise cancelling in het algemeen. Ik heb hem vergeleken met de bose en die doet het een beetje beter, maar veel scheelt het niet.
Een normaal gesprek dat naast je plaats vindt kun je gewoon verstaan als je geen muziek op hebt staan.
Bij mij zit hij prettig. Leek in het begin een beetje te strak te zitten, maar dat is geen probleem. Je krijgt wel een beetje warme oren.
Bluetooth vanaf mijn telefoon werkt met weinig haperingen alleen bij start van de verbinding hapert hij wel eens.
Geluid is goed genoeg voor mij.
Gekocht met ing rentepunten bon voor de jbl winkel. Daardoor was ik 100 euro en wat rentepunten kwijt.

Heb jij ook een JBL E65BTNC (Zwart)?