Trust Urban Primo Powerbank 12500mAh

Trust Urban Primo Powerbank 12500mAh Review

CptNevs34 27 december 2017, 1.249 views Product gekregen

Trust Urban Primo Powerbank 12500mAh

Levert niet de beloofde capaciteit!

Pluspunten

• Stevig
  • Twee aansluitpunten
  • Batterij indicator
  • Kleine led zaklamp

Minpunten

• Zwaar, maar valt te verwachten
  • Capaciteit niet correct
  • Laad langzaam op
  • Groot

Betreft de 13.000 versie.

Tijdens meerdere ladingen kwam ik erachter dan mijn Ipad (8600mAh) niet eens een volledige lading krijgt. Zelfs niet als ik de powerbank net heb opgeladen en de Ipad uit staat.

Terug gestuurd, wellicht een defect of de capaciteit is ver onder de aangeprezen capaciteit.

Heb jij ook een Trust Urban Primo Powerbank 12500mAh?

Je hebt altijd te maken met laadverliezen. Dat hij een iPad niet kan opladen is dus correct.
En wat is volgens jou een acceptabel verlies?
psies 40% verlies? poeh.