Asus ROG Strix GL503VS-EI012T

Specificaties 15,6" • 1920x1080 • 1,256TB • Intel Core i7 - Bekijk alle specificaties

Asus ROG Strix GL503VS-EI012T Review

bramwnl 26 december 2017, 1.140 views Product gekocht

Asus ROG Strix GL503VS-EI012T

Het geld dubbel en dwars waard! De meest recente games kunnen moeiteloos op de hoogste instellingen gespeeld worden en ook voor andere taken, zoals designen met Adobe programma's deinst hij zeker niet voor terug!

Pluspunten

• Super goede performance
  • Sterke bouwkwaliteit
  • Veel mogelijkheden met betrekking tot configuratie
  • Fijn toetsenbord
  • IPS display is zó ontzettend helder en scherp!

Minpunten

• Vingerafdrukgevoelig
  • De laptopkoeling (fan) hoor je goed

Na lang wikken en wegen en het uitgebreid onderzoek doen naar het kopen van een nieuwe laptop, uiteindelijk voor deze gegaan. Ik kan je - nu al, na een aantal dagen verder te zijn - al zeggen: wat een fantastische krachtpatser is dit apparaat! Je kunt moeiteloos alle tot de meest recente games spelen op ultra instellingen, met ook nog eens een IPS-display waar je 'u' tegen zegt! De beeldkwaliteit is uitermate goed te noemen.

Het toetsenbord is volledig naar wens in te stellen, met zelf te kiezen kleuren (via de Asus ROG Aura software). Dit toetsenbord is daarnaast ook zeer fijn om normale taken mee te vervullen, zoals tekstverwerking.

Met betrekking tot de performance: je kunt, zoals hierboven al beschreven, moeiteloos de meeste recente games op de hoogste instellingen spelen, maar ook voor andere zware taken waarvoor ik hem ook zeker gekocht heb (ICT opleiding, Adobe en andere zware grafische programma's) echt voldoet.

Hij is nu een paar dagen in mijn bezit en tot nog toe heb ik zeker geen spijt van mijn aankoop als je kijkt naar de verdere specificaties. Fantastische grafische kaart, goede hoeveelheid RAM en natuurlijk de processor.

Heb jij ook een Asus ROG Strix GL503VS-EI012T?

Hoi,

Hoe is de accuduur bij browsen?
Hallo!

Tot nu toe heb ik de laptop nog niet lang genoeg om dat goed te kunnen vaststellen. Bij het scherm op de hoogste stand kun je denken aan iets langer dan een uurtje. Wanneer je het scherm op 25-50% helderheid hebt, kun je er langer mee doen.

Verder vind ik het een superscherp beeldscherm, dat even terzijde ;).
Hoi,

Wanneer je op lagere instellingen zit, denk je dan eerder aan 3-4 uur? Of is het meer richting de 2 uur?
Stevie,

Wanneer je op deze review kijkt, krijg je een goed beeld van de accuduur!

Ik ben zelf ook super geintereseerd in deze laptop, grote kans dat deze binnenkort bij ons in huis staat :D
Hoe bevalt hij na een jaar? Enige problemen?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.