Beyerdynamic Byron BT (Zilver, Zwart)

Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Beyerdynamic Byron BT (Zilver, Zwart) Review

Thei 26 december 2017, 304 views Product gekocht

Beyerdynamic Byron BT (Zilver, Zwart)

Super geluid voor klein prijsje.

Pluspunten

• Zeer goed geluid
  • Zitten goed ,zelfs onder de helm (navigatie)
  • Stevig materiaal

Minpunten

• Niets

Ik kocht deze bt voor mijn telefoon waar ik wat muziek op had staan in mp3 opnames.Ter vergelijking heb ik ook eens een cd opgenomen in hoogst mogelijke kwaliteit en het gevolg was dat alle mp3 is vervangen nu omdat deze dopjes het verschil exact laten horen.
Ik bezit een niet goedkoop audio systeem met dynaudio zuil luidsprekers uit de contour lijn en ben dus best wat verwend .
Ik vind deze beyerdynamic bt absoluut top klinken en zelfs beter als mijn, wel al oude on ear akg koptelefoon.

Heb jij ook een Beyerdynamic Byron BT (Zilver, Zwart)?