Tweakers zegt: 8,5

Apple iPhone 6s 16GB Goud

Apple iPhone 6s 16GB Goud Review

Davy.Hofman 24 december 2017, 320 views Product gekocht

Apple iPhone 6s 16GB Goud

Deze iphone heb ik in dit geval ongeveer 10 maanden in mijn bezit, en vindt het een hele fijne telefoon. Hij heeft een hele mooie camera, en heeft goed beeldkwaliteit. Maar er is 1 probleem. Je betaalt best wel veel geld. (Vorig jaar gekocht) Maar je krijgt weinig geheugen.

Pluspunten

• Mooie Camera
  • Mooi Ontwerp
  • Lekker Snel

Minpunten

• Weinig Geheugen
  • Duur Toestel

Featureset

Als je deze iphone koopt, wil je natuurlijk wel weten wat je er allemaal bij krijgt.
- Stekker huisje
- Oplaadkabeltje
- Earpods
- De telefoon zelff
Voor mij is dit gewoon prima, want dit is wat je bij een toestel moet krijgen.

Design
Het design van dit toestel is heel erg mooi, het apple logo staat mooi in het midden van de smartphone. En de achterkant is mooi afgewerkt. Daar ben ik heel tevreden over!

Accuduur
Voor mij is dit niet een hele goede accu, want ik gebruik hem de hele dag. En is hij binnen 2 å 3 uurtjes al weer leeg. Dat vindt ik heel erg jammer.

Scherm
Het is een heel erg mooi scherm, en geeft ook hele mooie kleuren. Over het scherm ben ik echt heel erg tevreden. En ook als je een filmpje kijkt, is het niet te zwart en niet te wit. Het is gewoon heel erg mooi.

Voor een hele dure prijs krijg je een hele goede telefoon. Alleen is de geheugenopslag niet echt fijn. Als je het leuk vindt om foto's te maken. En je hebt al 200 foto's erop staan, dan is je opslag alweer bijna helemaal vol. Dat vindt ik een minpuntje voor deze prijs. Maar als dit gewoon meer geheugen was voor dezelfde prijs, had het gewoon een mooi en goed toestel geweest voor deze prijs.[img=620]HZIBh4Xs[/img][img=620]HZIBh4Xs[/img][img=620]HZIBh4Xs[/img][img=620]HZIBh4Xs[/img]

Heb jij ook een Apple iPhone 6s 16GB Goud?