Turtle Beach Stealth 700 voor Xbox One en Windows 10 - Reviews

Specificaties Surround geluidsweergave met audio-aansluiting - Bekijk alle specificaties

Turtle Beach Stealth 700 voor Xbox One en Windows 10 Review

eggiebirdie 23 december 2017, 415 views Product gekocht

Turtle Beach Stealth 700 voor Xbox One en Windows 10

de koptelefoon die je wilt als Xbox one (x) bezitter. Kan direct op de Xbox connecten, net zoals een controller. Geen aparte kastjes aan Xbox of controller nodig. Daarnaast is het een “gewone” Bluetooth koptelefoon zodat je deze ook op laptop / telefoon / tablet kunt gebruiken.

Pluspunten

• Direct op Xbox - geen adapters
  • Ook Bluetooth
  • Goede kwaliteit

Minpunten

• Eigenlijk geen want 129 is ook niet bizar veel

Features Score: 5
Dit is de koptelefoon die je wilt als Xbox one (x) bezitter.
1 van de eerste die direct op de Xbox connecten, net zoals een controller.
Geen aparte kastjes aan Xbox of controller nodig.
Komt met een app om instellingen te kunnen aanpassen. En firmware update via pc/ mac.
Uitstekende geluidskwaliteit en handige games instellingen zoals instelling op veel preciezer locatie geluid te horen.
Mic gaat netjes aan en uit als je deze omhoog/omlaag doet.
Voelt heel degelijk en ziet er mooi uit.

Heb jij ook een Turtle Beach Stealth 700 voor Xbox One en Windows 10?

Hi, ik ben even benieuwd of je de kans heb gehad om het geluid te vergelijken met een stereo hoofdtelefoon met de Atmos driver. De vraag is omdat ik deze Turtle overweeg maar me afvraag of ik er niet op achteruit ga kwa geluidskwaliteit. Gebruik nu een Parrot Zik 3 met kabel aan de controller icm Atmos driver, kabel gaat echter vervelen 😂
Nee, sorry. Heb geen normale atmos set.
Kan alleen vergelijken met een gewone noise cancelling Sennheiser met draad. Dit komt goed in de buurt. De speciale game settings voor sniper hearing en surroundgeluid werken voor mij goed maar kan dus niet goed vergelijken.