Gigabyte Z370 Aorus Gaming 3 - Reviews

Specificaties Socket 1151 • ATX • Intel Z370 chipset - Bekijk alle specificaties

Gigabyte Z370 Aorus Gaming 3 Review

j.f.kooijNewbie 22 december 2017, 70 views Product gekocht

Gigabyte Z370 Aorus Gaming 3

De Aurous Gaming 3 moederbord is een mooi moederbord, dat voldoende ruimte heeft om alle onderdelen te plaatsen. Dit moeder bord heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding. Een extra feature is de RGBfunctie en de kleuren op het moederbord. Echter had ik wel meer verwacht van de kleuren op het bord.

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit
  • Fijn in gebruik

Minpunten

• RGB valt tegen
  • Meegeleverde software kan beter

Layout Score: 4

Dit moeder bord heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Een extra feature is de RGB functie en de RGB kleuren op het moederbord. Echter had ik wel meer verwacht van de kleuren op het bord. Ook de software vind ik wat beperkter. Ik had meer opties verwacht en een betere connectie met de RGB van mijn kast (Cooler Master lite 5 RGB), videokaart (GTX 1060 Extreme) en RAM (Team Night Hawk), maar wellicht dat dit in de toekomst wordt opgelost.

Al met al een mooie moederbord voor de 8e generatie processoren en zeker het geld waard.

Heb jij ook een Gigabyte Z370 Aorus Gaming 3?