Specificaties 43" • Ultra HD • LCD • HDR • 1 tuner • 50Hz - Bekijk alle specificaties

LG 43UJ635V Zwart Review

dimitri-alvarez 21 december 2017, 243 views

LG 43UJ635V Zwart (Product gekocht)

Pluspunten

• WebOS 3.5
  • Mooi beeld
  • Lage inputlag met gamen

Minpunten

• HDR10 met gamen

LG 43UJ635V gekocht bij Foka.nl voor mijn Xbox One X. De tv besteld en de volgende dag in huis gekregen. Was opzoek naar een niet al te grote 4k tv met HDR10. Kleinste 4k tv die ik kon vinden was 43 inch, omdat ik erg dichtbij zit voor gamen wil ik hem niet te groot. Ook was ik opzoek naar een 4k tv die een goede response time en input lag had. Dit model heeft in gamemode een response time van 14ms en is lekker snel tijdens het gamen.

Om HDR te gebruiken moet je het aan zetten in de instellingen van de tv. HDR in games vind ik tegenvallen omdat de tv in HDR/gamemode erg donker is. Ook als alle instellingen op zijn max staan. Je kan de TV wel op levendig zetten en dus niet op gamemode maar dan heb je een response time van 55ms en dat merk je wel. Buiten dat zie ik niet zo veel verschil. Na ik alle instellingen geprobeerd had heb ik HDR maar even uit gezet. Voor films doe ik hem natuurlijk wel weer aan. Misschien wordt het in de toekomst met een firmware update opgelost.

Speakers klinken erg goed en WebOS 3.5 werkt vloeiend zonder lag.
Voor de prijs is het echt een aanrader!

Heb jij ook een LG 43UJ635V Zwart?