Logitech G213 Prodigy RGB Gaming Keyboard (Qwerty US)

€ 42,96
Specificaties Bedraad Qwerty met Membraan toetsen - Bekijk alle specificaties

Logitech G213 Prodigy RGB Gaming Keyboard (Qwerty US) Review

maurice3752 21 december 2017, 439 views Product gekocht

Logitech G213 Prodigy RGB Gaming Keyboard (Qwerty US)

Prima toetsen bord voor gamers en dagelijkse PC gebruikers.Mijn vorige toetsenbord was een simpele Logitech Media keyboard deze voldeed prima maar als je dan deze vervangt voor de G213 merk toch duidelijk verschil, man wat is dit een fijn bord ik hoef er niet aan te wennen.

Pluspunten

• 16.8 Miljoen kleuren RGB
  • 2ms Reactietijd
  • Anti-ghosting
  • Pols steun niet verwijderbaar
  • Water dicht
  • Media knoppen

Minpunten

• LED kleur niet per knop instelbaar
  • Maakt meer lawaai dan standaard media toetsenbord
  • Geluid toetsaanslagen verschillend
  • Vlek gevoelig
  • Mediaknoppen zijn rond...

Toetsenbord beschik over 2ms reactie tijd en anti-ghosting en kan in totaal 13 toetsaanslagen tegelijk registreren,Het toetsenbord verlichting is in 16.8mil kleuren in te stellen, Wat erg pretig is dat er geen verlichting onder de knoppen vandaan komt,
Graag had ik nog gezien dat er per knop een kleur kon worden ingesteld.

Keyboard is wel gevoelig voor vette vinger/hand afdrukken hij is mat uitgevoerd en de bijgesloten afbeelding van Tweakers is niet de juiste afbeelding de U.S. International lay-out uitvoering beschikt over een grote "Enter knop" Ik vind prettig dat de polssteun vast zit aan toetsenbord deze kan dus ook niet afbreken. (eerder ervaring mee gehad)

Al met al een aanrader wat betreft prijs en prestatie heb mij toetsenbord zelf gekocht voor €59.99 euro bij Mediamarkt

Heb jij ook een Logitech G213 Prodigy RGB Gaming Keyboard (Qwerty US)?