Logitech Wireless Trackball M570

Specificaties Radiogestuurde muis - Bekijk alle specificaties

Logitech Wireless Trackball M570 Review

CeesBak 16 december 2017, 246 views Product gekocht

Logitech Wireless Trackball M570

De beste muis ervaring mogelijk!

Pluspunten

• Zeer klein bureau oppervlak
  • Batterij gaat lang mee
  • Terug en Vooruit knoppen

Minpunten

• Af en toe schoonmaken
  • Geen

Als oud bezitter van twee TrackMan® Wheel M/N T-BB18 (bekabelde) trackball muizen bleek na 10-15 jaar dat de slijtage hinderlijk begon te worden. Bij de ene muis weigerde de rechter knop hinderlijk en bij de andere muis bevroor de aanwijzer en moest je het apparaat schudden voor het weer werkte. Een heel fijne muis!

Op zoek naar een nieuwe trackball was de opvolger beschikbaar.van Logitech, de M570. Wel schrok ik erg van de prijs, regulier zo'n €75,-- wat ik erg veel vind voor een dergelijk apparaat. Na veel zoeken uiteindelijk twee stuks gekocht voor ~€48,00 thuis afgeleverd.

De kwaliteit voelt het zelfde als de oorspronkelijke trackball. Na wat langer gebruik vind ik de nieuwe M570 nauwkeuriger en soepeler werken. Ben er erg blij mee!

Heb jij ook een Logitech Wireless Trackball M570?