Rii Mini K18 Review

dockterbob 16 december 2017, 533 views Product gekocht

Rii Mini K18

Prima bordje voor bij je HTPC of TV. Grote pluspunten: Zeer goed bereik en handige Fn Knoppen Herlaadbaar via USB met lange standby tijd. Goede kwaliteit prijs verhouding!

Pluspunten

• Goed bereik
  • Herlaadbaar via USB
  • Fijne trackpad
  • goed voor TV,HTPC

Minpunten

• Niet voor langer achtereen gebruik

Nadat mijn Logitec K400 was overleden tijd voor een nieuw toetsenbord voor mijn HTPC. Ik was over de logitec niet tevreden, zeker het bereik was slecht.

Dit toestenbord is meer dan prima voor bij de TV of HTPC. Voor langere werkzaamheden zou ik deze niet aanraden:

Eigenschappen:
- De trackpad reageert fijn en heeft een handige scroll functie
- Muisknop aan de linker bovenzijde zoals bij de K400. Handig met vasthouden
- Fn knoppen op de plaats van de F1 - F12 knoppen. zoals Volume, Home, Scherm selectie.
- Media knoppen voor Windows Media player, werkt ook met andere spelers out of the box
- Oplaadbaar via USB kabel. Geen gedoe met batterijen! na 3 uur laden nu al 3 maanden type plezier zonder herladen
- Bereik is meer dan voldoende. ~ 11 meter getest zonder input lag
- Typen van lange berichten is niet fijn. Toetsen hebben een korte travel en de toetsen lay-out zit kort op elkaar. Echter voor de functie is dat natuurlijk logisch

Heb jij ook een Rii Mini K18?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.