Zotac GeForce GTX 1050 Ti 4GB Mini

Specificaties 4GB GDDR5 • DP, DVI-D, HDMI - Bekijk alle specificaties

Zotac GeForce GTX 1050 Ti 4GB Mini Review

Kpomp33 16 december 2017, laatste update op 16 december 2017, 313 views Product gekocht

Zotac GeForce GTX 1050 Ti 4GB Mini

Mooie videokaart voor oplettende budget als je niet teveel wil uitgeven.

Pluspunten

• Formaat
  • Displayport
  • 4K filmpjes!

Minpunten

• Games in 4K op Ultra

Drivers en compatibiliteit Score: 4
Ik koop altijd videokaart voor rond 165 - 200 euro, daar liggen het prijzen van deze videokaart ook ongeveer.
Hij doet voor meeste taken wat ik op mijn computer doet zeker prima, zoals youtube kijken, maar ook 4K filmpjes , ervaar ik geen probleem en het beeldkwaliteit is ook goed!

Het wordt wel duidelijk dat deze videokaart een soort budget videokaart is, als ik Project Cars 1 alles op ultra setting speel en AA aan heb staan! Dan zie ik tijdens het spelen dat videokaart het zwaar heeft, het is wel speelbaar maar niet zo prettig zoals het hoort.
Dus bij deze setting op low en AA uitgezet en dan gaat het aardig beter.
Maar voor mij is het geen probleem want ik ben zelf niet zo'n hardcore gamer.
Voor degene die vaak gamen en zeker op 4K wil spelen zou ik iets meer uitgeven voor een videokaart die op medium of ultra kan spelen.
Het is voor mij niet zo grote probleem.
Op Full HD zou het geen probleem zijn, want 4x minder zoveel kracht dan bij 4K.

Filmpjes afspelen is het helemaal geweldig , ook heb ik 4K materiaal op 4K monitor bekeken en dat vond ik erg mooi, en daar had deze videokaart geen moeite mee.

Het vraag is dus dat je even bij jezelf moet na gaan welke videokaart die bij je past.
Ik begin vaak met videokaart vanaf 165 euro en tussen 200 euro, meestal is voor mijn doel voldoende, maar mocht ik in de toekomst een software gaan gebruiken en dat deze videokaart niet meer aankan dan upgrade ik hem.

Het geluid durf ik geen uitspraken over doen, want ik zelf ben doof.
Maar ik durf het wel zeggen als ik Project Cars 1 game speel, dat ik even tegen pc voel,
ik voel bijna niets, geen gevoel van gehoor ventilator ofzo.
Maar hoe dat in oren klinkt kan ik helaas niet zeggen.

Ik zelf ben tevreden over deze videokaart en prijs is ook in orde.

Heb jij ook een Zotac GeForce GTX 1050 Ti 4GB Mini?

Ik ben het niet eens met je minpunt meer bepaald: Duh?!

Deze kaart wordt niet in de markt gepositioneerd als een 4k gaming capabele videokaart. Dat is het segment van de GTX 1080 (Ti) e.d. De 1050 Ti is voor eSports en mensen die hun eerste stapjes zetten in de wereld van PC gaming op 1080p. Het voelt een beetje als klagen dat je Ford Fiesta niet wordt toegelaten op een race circuit: Dat is nogal wiedes :)
Haha ja zo kun je het bekijken inderdaad, maar deze videokaart is voor mij voldoende, maar bij het games ervaar ik het zo wel dat ik setting op low beter kunt doen. Het blijft een budget kaart. Ik vind het wel knap dat deze kaart toch laat zien op 4K alhoewel deze niet voor bedoeld is.
En daarom vertel ik toch soort van minpunt bij deze kaart.
Het kan raar overkomen, maar het is wat ik eerste aan had gedacht. :)

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Tesla