Samsung UE55MU6100 Zwart

Specificaties 55" • Ultra HD • LCD • HDR • 1 tuner • 60Hz - Bekijk alle specificaties

Samsung UE55MU6100 Zwart Review

herrblond 15 december 2017, laatste update op 15 december 2017, 877 views Product gekocht

Samsung UE55MU6100 Zwart

1 dag gebruikt. Mooi beeld totdat ik zag dat er heel veel backlight bleeding was. Via de winkel doorverwezen naar Samsung, dit was hun antwoord: "Hoort bij het toestel, we doen er dus niks mee. Een troost; we hebben erger gezien.", Gelukkig uiteindelijk bij winkel wel geld terug gekregen!

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Mooi beeld

Minpunten

• Service samsung
  • Backlight bleeding

Televisie instellen ging vrij makkelijk. Alles wees zijn weg.. apparaten aansluiten idem dito. Gewoon tv kijken... een ervaring. (Kwam van 37 inch, full hd, LCD). Natuurlijk meteen wat series gekeken op Netflix en het was gewoon echt een genot! Alleen wel even wennen aan de afstandbediening zonder cijfers.

Maar toen... tijdens het kijken van een film viel het meteen op dat er groene vlekken aan de randen van de tv zaten. Als je het eenmaal ziet, dan ga je er op letten. Ik ben hiermee naar de winkel gegaan en zij hebben mij meteen doorverwezen naar Samsung.

Na een half uur bellen en foto's sturen naar Samsung was dit het antwoord: "Dit is een bekend probleem bij dit type tv's alleen valt dit onder de toelaatbare marge bij edge led. Er zijn zelfs mensen die veel erger hebben laten zien. Omdat het binnen de toelaatbare marge valt zullen wij niks ondernemen."

Een niet zo lekkere TV aanleveren is 1, maar dit antwoord en deze service heeft mij meteen doen besluiten om de TV terug te brengen naar de winkel en geld terug te vragen. Dan maar weer opnieuw zoeken naar een andere TV.

Heb jij ook een Samsung UE55MU6100 Zwart?

Wat heb je uiteindelijk gehaald?