Imation Flash Drive Atom 8GB Zilver Review
Heerlijk klein, dat ook de reden was om te kiezen voor deze stick.
(Moet aan de sleutelbos hangen).
Twee problemen: je bevestigt deze key met bijgeleverd koordje aan de sleutelbosring. Halverwege zit een metalen schroefverbinding zodat je eenvoudig de key van de sleutelbos kunt halen.
Helaas laat deze verbinding iedere twee dagen spontaan los. Gewoon door "wrikken" wanneer de sleutelbos in de broekzak zit. Je bent deze usb key dan zo verloren.
Opgelost door deze key rechtstreeks met een extra ringetje aan de sleutelbos te bevestigen, hetgeen gebruik wel lastiger maakt, want de complete sleutelbos hangt bij gebruik dan aan (en dichtbij) de computer.
Erger is dat deze key van kunststof is. Binnen het jaar (8 maanden!) is de beschermende...
Pluspunten
Klein
Minpunten
Schroefverbinding laat spontaan los Kunststof verbrokkeld
Eindoordeel
(Moet aan de sleutelbos hangen).
Twee problemen: je bevestigt deze key met bijgeleverd koordje aan de sleutelbosring. Halverwege zit een metalen schroefverbinding zodat je eenvoudig de key van de sleutelbos kunt halen.
Helaas laat deze verbinding iedere twee dagen spontaan los. Gewoon door "wrikken" wanneer de sleutelbos in de broekzak zit. Je bent deze usb key dan zo verloren.
Opgelost door deze key rechtstreeks met een extra ringetje aan de sleutelbos te bevestigen, hetgeen gebruik wel lastiger maakt, want de complete sleutelbos hangt bij gebruik dan aan (en dichtbij) de computer.
Erger is dat deze key van kunststof is. Binnen het jaar (8 maanden!) is de beschermende "kap" rond de connectors verbogen, verpulverd (!) en afgebroken.
Wellicht dat bij het meedragen van de stick in tas of jaszak deze stick wel heel blijft, maar dan is het nut van het kleine formaat mij niet duidelijk.
Conclusie: lekker laten liggen deze troep.
Heb jij ook een Imation Flash Drive Atom 8GB Zilver?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
Reacties (5)
Ben nu aan 't kijken voor een OCZ Rally2 of Sandisk Cruzer Contour.
Wasmachine + Droger combinatie 2x overleefd zonder kleerscheuren, hij is er alleen maar schoner van geworden.
Ik ben zelf *NIX gebruiker en het enige vervelende is dat er een xtra partitie opstaat die vanzelf opstart als je hem in een windows bak stopt. Het is iets van beveiliging ofzo. Geen idee of het stop gezet kan worden, word altijd helemaal zenuwachtig van windows dus daar besteed ik geen tijd meer aan.
Top sticky!
@ bglnelissen -> linkje
daar staat hoe je de U3 software (die aparte partitie kan verwijderen, met je helaas wel op een win of osx bak doen
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
:strip_icc():strip_exif()/u/24564/MJ01.jpg?f=community)
/u/86654/crop68d4ff30987a8.png?f=community)